Sinds gisteren is Aqualibi weer open, na 15 maanden gesloten te zijn geweest voor renovatie. De brochure met B-dagtrips voor 2011-2012 is nu ook uit. Uiteraard zit Aqualibi er weer in. Zaterdag zou ik gaan, volgens de site van Aqualibi is het op 2 april open vanaf 14 uur. In de brochure van B-dagtripis staat onder "Geldigheidsperiode B-Dagtrip en openingsuren" echter:
- dagelijks van 8 t.e.m. 25 en op 27, 29 en 30 april 2011
Als ik het goed begrijp, zal ik zaterdag dus met een ander vervoerbewijs naar Bierges-Walibi moeten gaan, en een toegangsticket voor Aqualibi aan de kassa moeten kopen?
B-Dagtrips Aqualibi
- Dieselfreak
B-Dagtrips Aqualibi
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: B-Dagtrips Aqualibi
Alle glijbanen zijn vervangen, er zijn nu 2 glijbanen met banden, maar het zijn niet dezelfde. en ze liggen geloof ik ook niet meer op dezelfde locatie.Robin schreef:hopelijk hebben die glijbaan met die banden behouden
http://www.pretparken.be/article/936/Aq ... re-opening
Dit is een artikel van de opening een paar dagen geleden, op de laatste foto zie je de infoborden over de glijbanen (de 2 dikke glijbanden zijn voor banden)