Wat is dit
Wat is dit
Omschrijving:
Een geel doosje op een paal met een zwarte knop en roosters. Je kan deze doosjes om de x aantal km terugvinden.
Voor wat dienen deze doosjes?
Een geel doosje op een paal met een zwarte knop en roosters. Je kan deze doosjes om de x aantal km terugvinden.
Re: Wat is dit
foto is handiger?Brent schreef:Omschrijving:
tenzij je dit bedoelt

da bedoel ik nie.. morgen heb ik een fotoRobin schreef:foto is handiger?Brent schreef:Omschrijving:
tenzij je dit bedoelt![]()
- trainfreak
Zijn dat niet van die oude telefoonss ofzo?
Het lijkt er in elk geval wel op..
Ik heb die dingen hier ook al zien staan!
Het lijkt er in elk geval wel op..
Ik heb die dingen hier ook al zien staan!
Je bedoeld zo'n lijntelefoon ... geen idee hoe de werking daar ook weer van is.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hij bedoeld allicht de alarmtelefoons die langs de lijnen staan, deze gaan echter verdwijnen met het invoeren van de GSM-r, de meeste zijn toch al buiten dienst.
Denk ik...Steven schreef:Hij bedoeld allicht de alarmtelefoons die langs de lijnen staan, deze gaan echter verdwijnen met het invoeren van de GSM-r, de meeste zijn toch al buiten dienst.
Dit bedoel ik dus: foto:

Dat is overduidelijk een versie (er zijn er namelijk verschillende) van een alarmtelefoon.
Volgens mij was er nog een versie met een draaibare hoorn... bij mij in de buurt echter verdwenen
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Die hebben inderdaad ook bestaan maar zoals je al kan raden zijn dat de oudere versies, deze met de druk of draaiknop behoren tot de recente modellen.