Transport HLE 13
-
Transport HLE 13
De laatste dagen merk ik op dat er regelmatig een stuk of 2 hle 13's richting Gent worden gereden uit Oostende. Zou dat te maken hebben met de komst van de hle 18?

Re: Transport HLE 13
Neen, dat gebeurt voortdurend. Afgeschafte goederentrein, onderhoud, rotatie,... kan allemaalTreinen9880 schreef:De laatste dagen merk ik op dat er regelmatig een stuk of 2 hle 13's richting Gent worden gereden uit Oostende. Zou dat te maken hebben met de komst van de hle 18?

-
oké ik dacht dat nu de hle 18 er "snel" zal komen dacht ik dat ze verhuisden naar een andere depot voor dan definitief bij goederen te gaan

't Is andersom, eerst komt de 18 er en dan pas verhuizen de andere locsTreinen9880 schreef:oké ik dacht dat nu de hle 18 er "snel" zal komen dacht ik dat ze verhuisden naar een andere depot voor dan definitief bij goederen te gaan

-
okéShrek schreef:'t Is andersom, eerst komt de 18 er en dan pas verhuizen de andere locsTreinen9880 schreef:oké ik dacht dat nu de hle 18 er "snel" zal komen dacht ik dat ze verhuisden naar een andere depot voor dan definitief bij goederen te gaan