26 april 2011 (Linkebeek - Sint-Pieters-Leeuw GR 512)

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
overweg13

26 april 2011 (Linkebeek - Sint-Pieters-Leeuw GR 512)

Bericht door overweg13 »

Hallo

Als jullie het goed vinden, dan zal ik mijn bijdragen voortaan alleen nog in mijn blog publiceren. Niet dat het veel extra moeite is om ze ook hier te posten - kopiëren en plakken, niet waar? - maar het heeft misschien toch maar weinig zin om dezelfde bijdrage enkele keren op het net te plaatsen, in forums waarvan de lezers bovendien ook nog gedeeltelijk dezelfde zijn.
Bovendien is er nu bijna wekelijks een verhaaltje, dat misschien beter op mijn blog thuishoort, waar je trouwens alle vorige bijdragen ook nog eens terugvindt.
Daarom voortaan één adres: http://blog.seniorennet.be/overweg13/ . En voor alle foto's verwijs ik naar http://s62.photobucket.com/albums/h98/overweg13/ .
Met vriendelijke groet

overweg13
Asterix

Re: 26 april 2011 (Linkebeek - Sint-Pieters-Leeuw GR 512)

Bericht door Asterix »

Vic,

de tekst naast de foto's is moeilijk leesbaar terwijl het hier zo mooi 'in blok' en zonder overbodige franjes staat te lezen....
Shrek

Bericht door Shrek »

overweg13 schreef:Als jullie het goed vinden, dan zal ik mijn bijdragen voortaan alleen nog in mijn blog publiceren. Niet dat het veel extra moeite is om ze ook hier te posten - kopiëren en plakken, niet waar? - maar het heeft misschien toch maar weinig zin om dezelfde bijdrage enkele keren op het net te plaatsen, in forums waarvan de lezers bovendien ook nog gedeeltelijk dezelfde zijn.
Bovendien is er nu bijna wekelijks een verhaaltje, dat misschien beter op mijn blog thuishoort, waar je trouwens alle vorige bijdragen ook nog eens terugvindt.
Hier kunnen we natuurlijk wel antwoorden en kan er zo een gesprek ontstaan over iets wat je bent tegengekomen. Een blog is eenrichtingsverkeer en in mijn ogen dus een stap terug. Maar als jij liever geen reacties of vragen bij je reportages hebt is een blog natuurlijk ideaal :wink:
Molenbruch Y.

Bericht door Molenbruch Y. »

Tja, het is natuurlijk gewoon een keuze die je maakt, Vic. Weet één ding: we blijven ze sowieso met veel aandacht lezen, je reportages, al moet ik ook eerlijk toegeven dat ik persoonlijk het forum boven de blog zou verkiezen.

Groeten,
overweg13

Bericht door overweg13 »

Shrek schreef:
overweg13 schreef:Als jullie het goed vinden, dan zal ik mijn bijdragen voortaan alleen nog in mijn blog publiceren. Niet dat het veel extra moeite is om ze ook hier te posten - kopiëren en plakken, niet waar? - maar het heeft misschien toch maar weinig zin om dezelfde bijdrage enkele keren op het net te plaatsen, in forums waarvan de lezers bovendien ook nog gedeeltelijk dezelfde zijn.
Hier kunnen we natuurlijk wel antwoorden en kan er zo een gesprek ontstaan over iets wat je bent tegengekomen. Een blog is eenrichtingsverkeer en in mijn ogen dus een stap terug. Maar als jij liever geen reacties of vragen bij je reportages hebt is een blog natuurlijk ideaal :wink:
Het is perfect mogelijk om op het blog te reageren. Dus, dat is zeker niet het probleem. Integendeel, doordat de deelnemers aan verschillende fora allemaal op de blog terechtkomen, kan de discussie zelfs ruimer worden. Nu heb je soms 3 discussies naast elkaar, zonder dat je weet wat anderen uit een ander forum gezegd hebben.
En als je denkt dat ik liever geen reacties of vragen heb, dan ken je me absoluut niet...
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie