77+Meetrijtuig

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Joris
Contacteer:

77+Meetrijtuig

Bericht door Joris »

Hallo,
Vandaag, 11/07/2006, reed er in de Volvotrein van Bad Bentheim naar Gent-Zeehaven een meetrijtuig mee. De locs van dienst waren de 7789 en de 7785. De foto's zijn genomen te Lokeren. Afbeelding Afbeelding Meer foto's op: http://www.jorisrail.be .
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
5941

Bericht door 5941 »

hallo ik heb de trein in tilburg op foto gezt hij stond er 0:30 min stil
zal straks een foto posten
5941

Bericht door 5941 »

hier zijn de foto's uit tilburg

Afbeelding

Afbeelding
Sander

Bericht door Sander »

Wat was het nut van die actie?
5941

Bericht door 5941 »

hallo sander

ik zal het een na vragen
msts.be

Bericht door msts.be »

Eeeum , hoe kan dat dat meetrijtuig in Tilburg stond .. volgens mijn weten is meetrijtuig 13 NIET RIC-toegelaten en ik zou het raar vinden moest dat opeens veranderd zijn ..

Ja natuurlijk is dit meetrijtuig gebaseerd op de DMS-rijtuigen die wél RIC-toegelaten zijn , maar o.a. die 'knobbel' op dit meetrijtuig maakt dat die de bovenleiding wel eens zou kunnen raken en we hetzelfde effect krijgen als op de M6 : vuurwerk !! :lol:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Die is volgens mij tot Bad Bentheim geweest.
Want, ik heb die de dag voordien in de Volvo van 17.50 FGZH gezien, en dan de dag erna kon ik deze foto's maken in de Volvo met aankomst te FGZH 20.40.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Was die 77 in tweede positie, achter het meetrijtuig dan, ook in dienst? :?
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Een toevallerke dat ik 'm ook heb gezien...De 2de machine draaide ook mee , dus ze zullen er wel één en ander mee aan het testen egweest zijn ...
Plaats reactie