Hierbij een overzicht

Reacties mogen altijd.






























Geen idee, was naar de ram aan het zien van de bestuurder die op pensioen ging.Die foto met die 2 HLE 18 is succes hebben, had er 1 soms vertraging.
Borgworm L 5161Weet je welke loc er vertrokken was / toe aan het komen was op de foto met klassiekje 263 en die break.
IC 2632 vanuit Antwerpen-centraalOp welke verbinding reed die vernieuwde break.
inderdaad, deze was een bestuurder van LeuvenEn die laatste foto, gaat die treinbestuurder op pensioen.
De IC-A kruist volgens de dienstregeling altijd in Leuven. Moest er toch vertraging zijn zouden ze dus allebei evenveel vertraging moeten hebben...Stijn91 schreef:Die foto met die 2 HLE 18 is succes hebben, had er 1 soms vertraging.
In Luik kruisen ze ook met elkaarShrek schreef:De IC-A kruist volgens de dienstregeling altijd in Leuven. Moest er toch vertraging zijn zouden ze dus allebei evenveel vertraging moeten hebben...Stijn91 schreef:Die foto met die 2 HLE 18 is succes hebben, had er 1 soms vertraging.
In Luik is het verschil 5 min., in Leuven is het 10 min.Robin schreef:In Luik kruisen ze ook met elkaarShrek schreef:De IC-A kruist volgens de dienstregeling altijd in Leuven. Moest er toch vertraging zijn zouden ze dus allebei evenveel vertraging moeten hebben...Stijn91 schreef:Die foto met die 2 HLE 18 is succes hebben, had er 1 soms vertraging.
In Leuven vertrekt de IC-A naar Luik om .27 en komt de IC-A uit Luik officieel aan om .33, maar in werkelijkheid staat hij om .30 meestal al aan het perron. Wat wilt zeggen dat ze elkaar telkens net buiten het station kruisenStijn91 schreef: In Luik is het verschil 5 min., in Leuven is het 10 min.
Dan is er met elke rit eigenlijk vertraging geweest dan?Steven schreef:Dat zal deze week met die HLE18 niet het geval geweest zijn. Doordat er 2 hle's in de samenstelling aanwezig zijn is de snelheid op L2 beperkt aan 160 km/u.
Robin schreef:Dan is er met elke rit eigenlijk vertraging geweest dan?Steven schreef:Dat zal deze week met die HLE18 niet het geval geweest zijn. Doordat er 2 hle's in de samenstelling aanwezig zijn is de snelheid op L2 beperkt aan 160 km/u.
Die regel zou (tijdelijk?) afgeschaft zijn, om te kunnen testen zoals het moet, en na besluit dat die locomotief extra het totale remvermogen niet teveel negatief beïnvloed. Gehoord van de tractieverdeler, wat er van aan is, weet ik ook niet.Steven schreef:Dat zal deze week met die HLE18 niet het geval geweest zijn. Doordat er 2 hle's in de samenstelling aanwezig zijn is de snelheid op L2 beperkt aan 160 km/u.
Als een 13+6xI11 genoeg kan remmen kan 13+18+12xI11 dat ookgroentje schreef: Die regel zou (tijdelijk?) afgeschaft zijn, om te kunnen testen zoals het moet, en na besluit dat die locomotief extra het totale remvermogen niet teveel negatief beïnvloed. Gehoord van de tractieverdeler, wat er van aan is, weet ik ook niet.