2 vliegticketten naar Kreta

In de babbelhoek kan zoiets nog netHLE 2302 schreef:Is dit niet een beetje extréém off-topic ?![]()
Het is tenslotte een trein-forum.
Maargoed, proficiat dan maar.
Waar zijn de tijden gebleven dat een topic over een HLE20 begon en eindigde over aquariumvissen zonder dat er ook maar iemand moeilijk deed...HLE 2302 schreef:Is dit niet een beetje extréém off-topic ?![]()
Maargoed, proficiat dan maar.
ik natuurlijk NIET !sncf-sncb schreef:Waar zijn de tijden gebleven dat een topic over een HLE20 begon en eindigde over aquariumvissen zonder dat er ook maar iemand moeilijk deed...HLE 2302 schreef:Is dit niet een beetje extréém off-topic ?![]()
Maargoed, proficiat dan maar.![]()
Goh dat lijkt dan allemaal heel wat om zo'n prijs te winnen, "maar ondertussen...".En wie is de gelukkige die mee mag naar Kreta?
langs ene kant ook goed he, ben je alleen thuisBrent schreef:ik natuurlijk NIET !sncf-sncb schreef:Waar zijn de tijden gebleven dat een topic over een HLE20 begon en eindigde over aquariumvissen zonder dat er ook maar iemand moeilijk deed...HLE 2302 schreef:Is dit niet een beetje extréém off-topic ?![]()
Maargoed, proficiat dan maar.![]()
Goh dat lijkt dan allemaal heel wat om zo'n prijs te winnen, "maar ondertussen...".En wie is de gelukkige die mee mag naar Kreta?
Mijn ma gaat mee
Robin schreef:
langs ene kant ook goed he, ben je alleen thuis![]()
let the girls come