Eén beleid voor alle openbaar vervoer in en rond Brussel

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
rail s

Eén beleid voor alle openbaar vervoer in en rond Brussel

Bericht door rail s »

De nieuwe baas van de MIVB heeft gesproken:
Video: MIVB-topman Kris Lauwers: 'Eén beleid voor alle openbaar vervoer in en rond Brussel'
http://www.brusselnieuws.be/video/httpu ... 7xlmivbflv
Steve

Re: Eén beleid voor alle openbaar vervoer in en rond Brussel

Bericht door Steve »

Kleine precisering: Kris Lauwers is al jarenlang adjuct-CEO van de MIVB, dus hij is niet plots "de nieuwe baas". Na het vertrek van Alain Flausch (hij zit er nog een paar maanden) zal hij natuurlijk wel voor onbepaalde tijd diens rol waarnemen.
groentje

Bericht door groentje »

Tja, laat ons hopen dat er ook enkele politici dit oppikken. Wat die man zegt is gewoon de logica zelve.
TrainzDr3ver

Bericht door TrainzDr3ver »

Hopelijk leidt hij het in betere banen dan zijn voorganger :roll:
Laatst gewijzigd door TrainzDr3ver op 10 okt 2011, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje

Bericht door groentje »

Vind je Flausch dan zo'n slechte manager? Het was wel onder zijn bewind dat er een grote bestelling aan nieuw trammaterieel is geweest, dat er veel minder dan vroeger wordt gestaakt, en dat ondanks de moeilijkere werksituatie (meer aggressie, meer verkeer), dat frequenties verhoogd zijn (die zijn jarenlang naar beneden gehaald...), etc.
Het politiek gesternte zal ook wel hebben geholpen, natuurlijk, maar behalve dat hij een loonsopslag vroeg (een betere timing ware mogelijk) heb ik weinig kritiek op veel van zijn beslissingen. Integendeel, ik vrees dat zijn definitieve opvolger opnieuw een politiek geparachuteerde wordt, naar analogie met de NMBS, die meer bezig is zijn politieke broodheren naar de mond te praten, dan met het leidinggeven over dit bedrijf...
TrainzDr3ver

Bericht door TrainzDr3ver »

Nuja, mijn vader werkt ook bij de MIVB, en hij vind het er de laatste jaren echt zeer slecht geworden, het lijkt allemaal goed en wel te lopen, maar als ik het zo hoor, loopt daar intern toch het een en ander mis ivm met communicatie en dergelijke
groentje

Bericht door groentje »

Ik kan je garanderen dat er maar weinig bedrijven zijn waar er geen enkel probleem is, hoor. Het beetje werkervaring dat ik heb elders, te samen met de verhalen van familie die in de privé werken, maken meer dan genoeg duidelijk. Over de NMBS spreek ik dan nog niet eens.
Plaats reactie