ik ben de vrijdag in mol station gaan treinenspotten

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
heylen199701201

ik ben de vrijdag in mol station gaan treinenspotten

Bericht door heylen199701201 »

ik ben vrijdag in mol station gaan treinenspotten ze hebben niks van veroersbewijs gevraagd
en in beverlo station ben ik een station wachter
Darko

Re: ik ben de vrijdag in mol station gaan treinenspotten

Bericht door Darko »

Kan iemand hem mss ook nog eens duidelijk de bedoelingen van een forum uitleggen..

en hem dan mss verwijzen naar facebook of twitter..
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Darko schreef:Kan iemand hem mss ook nog eens duidelijk de bedoelingen van een forum uitleggen..

Hebben we (de mods) via PB gedaan ...
Adler

Bericht door Adler »

Darko schreef:Kan iemand hem mss ook nog eens duidelijk de bedoelingen van een forum uitleggen..

Wat is het verschil in informatie waarde tussen bovenstaand bericht en 16 pagina's berichten over waar iemand een locomotief reeks 20 heeft zien rijden in dit land of welke muziek je graag hoort of niet graag hoort ?
Ik zie niet veel verschil.
Waarom zou het ene dan mogen en het andere niet ?
Darko

Bericht door Darko »

addler omdat hij het forum gebruikt as een soort facebook: ik heb dit gedaan vandaag. volgend onderwerp: morgen doe ik dit: volgend onderwerp vandaag heb ik dit gezien. volgend onderwerp: en ook dit.
Adler

Bericht door Adler »

Darko schreef:addler omdat hij het forum gebruikt as een soort facebook: ik heb dit gedaan vandaag. volgend onderwerp: morgen doe ik dit: volgend onderwerp vandaag heb ik dit gezien. volgend onderwerp: en ook dit.
Dan kan je hem misschien vragen om alle berichten onder hetzelfde onderwerp te plaatsen.
Dan is iedereen tevreden.
Steven

Bericht door Steven »

Adler schreef:
Darko schreef:addler omdat hij het forum gebruikt as een soort facebook: ik heb dit gedaan vandaag. volgend onderwerp: morgen doe ik dit: volgend onderwerp vandaag heb ik dit gezien. volgend onderwerp: en ook dit.
Dan kan je hem misschien vragen om alle berichten onder hetzelfde onderwerp te plaatsen.
Dan is iedereen tevreden.

Dat is al meermaals gebeurd. De moderators hebben hem al meermaals duidelijk gemaakt hoe het forum werkt maar het brengt tot nu toe nog niet veel zoden aan de dijk.
Bibke

Bericht door Bibke »

Misschien een topic "heylen199701201" opstarten zodat hij dan daar alles kan posten zonder dat er telkens een nieuw topic geopend wordt.

Kenny kan je daar mee leven?
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Bibke schreef:Misschien een topic "heylen199701201" opstarten zodat hij dan daar alles kan posten zonder dat er telkens een nieuw topic geopend wordt.

Goh, voor het soort berichten van heylen199701201 is naar mijn-insziens het medium Twitter uitgevonden... :roll:
Darko

Bericht door Darko »

sncf-sncb schreef:
Bibke schreef:Misschien een topic "heylen199701201" opstarten zodat hij dan daar alles kan posten zonder dat er telkens een nieuw topic geopend wordt.

Goh, voor het soort berichten van heylen199701201 is naar mijn-insziens het medium Twitter uitgevonden... :roll:
AMEN!
heylen199701201

Darko schreef:
sncf-sncb schreef:

AMEN!
hoe doe dat dan
Steven

Bericht door Steven »

voor twitter open je een profiel net zoals je op facebook, netlog of wat dan ook doet.

Daar kan je vrienden maken en op die manier berichten posten zoals je tot nu toe hier deed.
heylen199701201

Steven schreef:voor twitter open je een profiel net zoals je op facebook, netlog of wat dan ook doet.

Daar kan je vrienden maken en op die manier berichten posten zoals je tot nu toe hier deed.
ik heb al een netlog en facebook account ik heb al tiwwer gehad!
Plaats reactie