Op 28 maart 2012 profiteerde ik van een fantastische lentedag om de hele namiddag post te vatten langs lijn 36, ter hoogte van kp 34, in de buurt van het vroegere station van Korbeek-Lo. Dat leverde niet minder dan 40 foto's op, want ik schoot op alles wat bewoog. Enig nadeel: ik had weinig of geen bewegingsvrijheid, door de bocht, de taluds en de begroeiing. Om verveling te vermijden, toon ik hier: http://s62.photobucket.com/albums/h98/o ... lijn%2036/ slechts enkele foto's. Wie ze allemaal wil zien, kan hier een kijkje nemen. Daar vind je meteen ook alle gegevens over de gefotografeerde treinen.
Twee opvallende vaststellingen:
1. Ik had het geluk nauwelijks treinen met graffiti te zien passeren. Alleen stel 434 was serieus bewerkt. Liever dan als doorgeefluik te dienen voor deze wankunstvorm, heb ik de graffiti onhandig verwijderd. De foto is zo net zo waardeloos, maar hij maakt de reeks van de hele namiddag volledig.
2. Op 2 treinen na (1713, en de terugrit 1738) reden alle treinen zonder noemenswaardige vertraging. De foto's staan in chronologische volgorde.
Drie lokkertjes, de rest dus via de link naar photobucket.