Antwerpen-Berchem 13.06.2009

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
timv

Antwerpen-Berchem 13.06.2009

Bericht door timv »

Goedenavond

Ook gisteren op zaterdag 13 juni 2009 ben ik weer op pad gegaan met mijn fototoestel, helaas had ik mijn voorziene reis naar Nederland gisteren moeten uitstellen wegens een bovenleiding breuk in Kapellen :( . Ik heb mijn reis naar Nederland dan maar verplaatst naar nu zaterdag 20 juni 2009. Ik ben dan maar nog even in Antwerpen-Berchem gaan fotograferen, gelukkig maakte 2 HLD 55'ers van Tuc-Rail de dag goed :) , ik heb enkele foto's van mijn foto-safari in Antwerpen-Berchem, onderaan bij dit bericht bijgevoegd. Voor de mensen die me niet aan het werk hebben kunnen zien op vrijdag 12 juni 2009 in Studio TVL op TV Limburg, morgen wordt Studio TVL terug heruitgezonden van afgelopen vrijdag, omstreeks rond 10:30 verschijn ik op TV Limburg !.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
jossparla

Re: Antwerpen-Berchem 13.06.2009

Bericht door jossparla »

Zeeer mooie foto's Tim :wink:

Fijn om de 55ers nu eens bij andere fotograven te zien.

Groeten Jos
timothy_Vermeulen

Bericht door timothy_Vermeulen »

zaterdag had ik de 5701 gezien te Gent dampoort enig idee waar deze naar toe rijd?
Locomotief 5175

Bericht door Locomotief 5175 »

Ik denk naar Kortrijk.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
timv

Bericht door timv »

Hallo Thimoty

De HLD 5701 heeft de zaterdagse hupac-trein van ECR Cargo gesleept van Antwerpen-Angola naar Barcelona ter vervanging van een G2000 van ECR Cargo :wink:
Sander14

Bericht door Sander14 »

Waar wil je 20 juni heen in Nederland? De mooie cargo-route onderlangs van Venlo via Eindhoven, Tilburg, Breda, Dordrecht naar Kijfhoek ligt er uit door werken tussen Breda en Lage Zwaluwe. Ook zijn er werken rond Utrecht, dus ook daar weinig tot geen cargo's.
Presario

Bericht door Presario »

Wederom leuke foto's!
Over de TVL-reportage. Kan je die ergens online bekijken? Want hier in Oost - Vlaanderen kunnen we die zender niet bekijken...
timv

Bericht door timv »

@ presario, Je kan de reportage van tv limburg niet online bekijken
Plaats reactie