Ook gisteren op zaterdag 13 juni 2009 ben ik weer op pad gegaan met mijn fototoestel, helaas had ik mijn voorziene reis naar Nederland gisteren moeten uitstellen wegens een bovenleiding breuk in Kapellen . Ik heb mijn reis naar Nederland dan maar verplaatst naar nu zaterdag 20 juni 2009. Ik ben dan maar nog even in Antwerpen-Berchem gaan fotograferen, gelukkig maakte 2 HLD 55'ers van Tuc-Rail de dag goed , ik heb enkele foto's van mijn foto-safari in Antwerpen-Berchem, onderaan bij dit bericht bijgevoegd. Voor de mensen die me niet aan het werk hebben kunnen zien op vrijdag 12 juni 2009 in Studio TVL op TV Limburg, morgen wordt Studio TVL terug heruitgezonden van afgelopen vrijdag, omstreeks rond 10:30 verschijn ik op TV Limburg !.
Waar wil je 20 juni heen in Nederland? De mooie cargo-route onderlangs van Venlo via Eindhoven, Tilburg, Breda, Dordrecht naar Kijfhoek ligt er uit door werken tussen Breda en Lage Zwaluwe. Ook zijn er werken rond Utrecht, dus ook daar weinig tot geen cargo's.