Joris schreef:Hallo,
Is er iemand die eens een fotoshopke wilt maken van zo een IC2000 in NMBS kleuren, laten we toch even dromen nietwaar...
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
Ik ben daar ook voorstander van! Wie kan er goed photoshoppen?
Joris schreef:Hallo,
Is er iemand die eens een fotoshopke wilt maken van zo een IC2000 in NMBS kleuren, laten we toch even dromen nietwaar...
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
Ik ben daar ook voorstander van! Wie kan er goed photoshoppen?
Veel hoeft daar overigens niet voor te gebeuren... De kleurstelling komt al aardig in de buurt van de NMBS kleuren. De deuren zijn al rood bijvoorbeeld...
Vraagje:op de lijn Antwerpen - Oostende rijdt of rijden nu ook M6 dubbeldekkers.
Is dit definitief of tijdelijk? Indien tijdelijk waar zijn deze stellen dan weggehaald?
melle schreef:Ik heb dan toch maar de nachtversie van wikipedia gebruikt;
Het is nog niet af (voor alle duidelijkheid)
Iemand nog ideeën?
Boven de stuurpost geel ipv wit misschien?
Zoals bij de I11, en niet zoals bij de Break.
Verder onderaan een blauw lijntje, en dan zal het er al zeer goed op lijken.
Mooi gedaan!
Groeten,
Joris De Mol
Eigenlijk ligt het belangrijkste probleem bij de loc. Doordat de loc een koppeling heeft die wat verder uitsteekt zit deze in een minder natuurlijke houding zoals bij het stuurrijtuig of de breaks en andere motorstellen. Het is dus vooral een kwestie dat de koppeling niet te veel druk mag ervaren bij het ontkoppelen. Ontkoppelen aan een gebogen perron is dus al extra lastig. Als de koppeling te gespannen staat door het kort remmen van de bestuurder in de laatste meters kan er ook een extra druk zitten waardoor ze eens lastig wil ontkoppelen.
treinbruno schreef:dus blijven die rijden op de 59 ?
Dat is reeds enkele zomers dat er tijdens het toeristenseizoen M6 op lijn 59 rijdt. Spijtig genoeg enkel de zomermaanden, sommige treinen in de spits zouden M6'en vanuit A'pen wel kunnen gebruiken.