dentheo schreef:Tractie is nu blijkbaar 2 Vlaamse reuzen van Railion...
Klopt ik ben de Ford trein ook al tegengekomen (hoe kan het ook anders :p) en ik moet zeggen dat het wel wat heeft! Het moet niet verwonderen dat deze trein nog steeds zo onbetrouwbaar als de pest is als je hem wilt spotten door zijn onregelmatig rijpatroon.
Ik denk overigens dat de Ford trein één van de treinen is de het meest van tractie veranderd is ... 55 -> 77/78 -> RN class 66 -> RN 64/65
Wat is een Vlaamse Reus als ik vragen mag? Heb er wel afbeeldingen van gezocht en ze lijken veel op de 64 locomotieven van Railion. Wat is het verschil en waarom heten ze Vlaamse Reuzen?
Marianne schreef:Wat is een Vlaamse Reus als ik vragen mag? Heb er wel afbeeldingen van gezocht en ze lijken veel op de 64 locomotieven van Railion. Wat is het verschil en waarom heten ze Vlaamse Reuzen?
Marianne schreef:Wat is een Vlaamse Reus als ik vragen mag? Heb er wel afbeeldingen van gezocht en ze lijken veel op de 64 locomotieven van Railion. Wat is het verschil en waarom heten ze Vlaamse Reuzen?
Het verschil is dat de "Vlaamse Reuzen" het belgisch beveiligingssysteem Memor ingebouwd hebben...er bestaat ook een reeks met duitse beveiliging, dat zijn de "duitse herders" in Railion taal...