Knap filmpje.
Lijkt me in Diest te zijn opgenomen.
"Ja, het gaat zeer slecht bij B-cargo"
Re: "Ja, het gaat zeer slecht bij B-cargo"
Ik lees hier dingen dat er bij cargo meer mensen nodig zijn dan in de prive voor een trein te laten rijden. volgens mij doen deze mensen al zeker geen onderhouden en herstellingen aan treinen. want dan mag hij eens zoals bij DLC de remblokken gaan vervangen op een spoor zonder werkput. ik wens hen al veel succes en dan weet je hoe het werkt.
Remblokken vervangen en kleine herstellingen worden nu ook gedaan door medewerkers van een filiaal van B-Cargo, nl. TRW..... al eens gekeken naar de arbeidsvoorwaarden van die gasten. Het zijn meestal (bijna altijd) niet statutairen met een arbeidscontract TRW. Hoe zit dat met hun opleiding, arbeidsvoorwaarden en veiligheidsprocedures ?
Dat is geen DLC/Crossrail personeel, herstellingen gebeuren door Rail Service Net.29013 schreef:Ik lees hier dingen dat er bij cargo meer mensen nodig zijn dan in de prive voor een trein te laten rijden. volgens mij doen deze mensen al zeker geen onderhouden en herstellingen aan treinen. want dan mag hij eens zoals bij DLC de remblokken gaan vervangen op een spoor zonder werkput. ik wens hen al veel succes en dan weet je hoe het werkt.
Rail Service Net is wel "familie" van DLC/CROSSRAIL zoals TRW familie is van IFB/NMBS, trouwens de mobiele ploegen van Rail Service Net beschikken over degelijk uitgeruste bestelwagens en materiaal voor herstellingen op het terrein.