Herentals en de Kempen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
peejee2

Re: Herentals en de Kempen

Bericht door peejee2 »

Laten we dit een schoonheidsfoutje noemen. Verder lijkt me alles keurig in het Nederlands te zijn. De franstalige video's lijken zelfs een nederlandstalige ondertiteling te hebben (heb de kwaliteit ervan niet gecontroleerd).
Adler

Bericht door Adler »

peejee2 schreef:Laten we dit een schoonheidsfoutje noemen. Verder lijkt me alles keurig in het Nederlands te zijn. De franstalige video's lijken zelfs een nederlandstalige ondertiteling te hebben (heb de kwaliteit ervan niet gecontroleerd).
De vernieuwde website stond in het begin vol met franse woorden en zelfs franse pagina's.
Op dit moment zijn de meest opvallende fouten eruit gehaald, wel nadat ik dit hier had vermeld.
Ik vind het nogal erg dat een simpele burger als ik, dergelijke kemels moet gaan melden op de officiële website van een nationale spoorwegmaatschappij, waar meer dan 20000 mensen werken.
peejee2

Bericht door peejee2 »

Ze zullen zeker gedacht hebben dat ze recht hadden op 40% franstalige tekst, zelfs op de nederlandstalige pagina's :lol: :lol:
Bibke

Bericht door Bibke »

Zoals vroeger bij het leger: Et pour les flamands la même chose.
LML

Bericht door LML »

Kan de discussie NMBS <=> SNCB niet in een ander topic gevoerd worden? Dit heeft toch niks te maken met Herentals en de Kempen...? :roll:
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Adler

Bericht door Adler »

LML schreef:Kan de discussie NMBS <=> SNCB niet in een ander topic gevoerd worden? Dit heeft toch niks te maken met Herentals en de Kempen...? :roll:
Dat heeft er waarschijnlijk veel meer mee te maken dan je wel denkt.
Of denk je dat het de PS, die het voor het zeggen heeft bij de NMBS-groep, ook maar iets kan schelen wat er daar allemaal gebeurt of niet gebeurt in de Kempen ?
Die denken: "Geef ze een paar koffiekoeken, dan zijn ze weer tevreden voor een paar jaar".
dcr

Bericht door dcr »

Adler schreef:
LML schreef:Kan de discussie NMBS <=> SNCB niet in een ander topic gevoerd worden? Dit heeft toch niks te maken met Herentals en de Kempen...? :roll:
Of denk je dat het de PS, die het voor het zeggen heeft bij de NMBS-groep, ook maar iets kan schelen wat er daar allemaal gebeurt of niet gebeurt in de Kempen ?
Die denken: "Geef ze een paar koffiekoeken, dan zijn ze weer tevreden voor een paar jaar".
Een droog koekje, een appel en een bio-appelsiensapje zat er in, had liever koffiekoeken gehad :lol:
LML

Bericht door LML »

Off-topic:
Daar geloof ik juist niks van...
Nu doe je zo precies dat er geen enkele Vlaming (van gelijk welke kleur) bij de NMBS werkt, en dat het enkel maar Walen zijn van die bepaalde kleur...
't Is beter dat ze zoiets doen dan helemaal niks...

En nu genoeg gezeverd. Terug on-topic...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
neigezug

Bericht door neigezug »

Ik dacht dat een Belgische (Vlaamse) eis voor de HSL naar Nederland een verbinding tussen Brussel en Arnhem was via Breda.
Misschien een oplossing als de Italiaanse Fyrastellen er zijn:de huidige Beneluxrijtuigen gebruiken voor een verbinding Brussel -Zwolle.Zo krijgt noord + oost Nederland een verbinding met België en blijft deze uit het Fyraterritorium
dentheo

Bericht door dentheo »

neigezug schreef:Ik dacht dat een Belgische (Vlaamse) eis voor de HSL naar Nederland een verbinding tussen Brussel en Arnhem was via Breda.
Misschien een oplossing als de Italiaanse Fyrastellen er zijn:de huidige Beneluxrijtuigen gebruiken voor een verbinding Brussel -Zwolle.Zo krijgt noord + oost Nederland een verbinding met België en blijft deze uit het Fyraterritorium

Dat was ooit een idee om de Benelux een tweede leven te geven...maar een EIS ???
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie