Treinbrand door kortsluiting

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Steven schreef:
OO-MSS schreef:
Jonathan schreef:Misschien een trein uit Gent of zo dat ze rap hebben ingezet ter vervanging van de 1536.
die van een uur eerder was die die het ongeval voorhad. de trein (1536) of die op het uur van die aankomst in Brugge moest zijn was er om 16h27. Ook het terugkered materieel (1516) naar Tongeren was ook in de normale samenstelling.

Bron: Mijn eigen ogen

tja maar u ogen weten ni altijd wat ze zien he :-) als de pc (informatica) zegt dat ALLE treinen last hebben door dat incident (sluiten van 50A) is het ni logisch dat er ineens een zeldzame wel op tijd zou zijn zonder da de seinen hier van iets weten :-)
Welke was het dan wel die om 16h27 in FR aankwam als 1536 zó laat was dan?
Steven

Bericht door Steven »

OO-MSS schreef:
Steven schreef:
OO-MSS schreef: die van een uur eerder was die die het ongeval voorhad. de trein (1536) of die op het uur van die aankomst in Brugge moest zijn was er om 16h27. Ook het terugkered materieel (1516) naar Tongeren was ook in de normale samenstelling.

Bron: Mijn eigen ogen

tja maar u ogen weten ni altijd wat ze zien he :-) als de pc (informatica) zegt dat ALLE treinen last hebben door dat incident (sluiten van 50A) is het ni logisch dat er ineens een zeldzame wel op tijd zou zijn zonder da de seinen hier van iets weten :-)
Welke was het dan wel die om 16h27 in FR aankwam als 1536 zó laat was dan?
Da kan ik hier ni zien, daarvoor moet ik op werk intrweb gebruiken
eagleheart
Contacteer:

Re:

Bericht door eagleheart »

Wover schreef:Zo'n "groene" vlam zie je toch heel vaak, vooral bij de eerste wintervorst. Op die dag zijn er klassiek dan ook enkele bovenleidingsbreuken (vorig jaar in Antwerpen Centraal geloof ik). Of als het gesneeuwd heeft is het ook altijd heel leuk om te zien.

Zo zat ik eens in een break en als ik naar buiten keek zag ik om de paar seconden en grote "bliksem" flits die de omgeving oplichtte (was al donker).

Ik vind het wel "cool" om zien, maar gezond is het volgens mij toch niet.

ik heb het zondagmorgen op de L-trein leuven-hasselt van 06.31 nog meegemaakt, alleen kwamen er toen een aantal keer vonken vanaf.
Plaats reactie