Binnenverlichting in de treinen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Re: Binnenverlichting in de treinen

Bericht door Steven »

alle nieuwe treinen vanaf de MS 96 en i11 kunnen in de rijtuigen de verlichten zeker en vast op twee standen zetten, 100% of gedeeltelijk.
Hogersluys

Bericht door Hogersluys »

Op de lijn Gent-Eeklo wordt de verlichting overdag soms uitgeschakeld. Niet altijd, maar als de zon fel schijnt worden ze toch afgezet.
haamu

Bericht door haamu »

Vandaag zat ik op een i11 op lijn IC-A van Gent naar Brussel waarin de lichten volkomen uit waren.
Door werken werd die trein trouwens helemaal omgeleid via Denderleeuw, lijn 50 en dan lijn 28! Was de eerste keer dat ik door de vernieuwde stations Simonis en Weststation reed. Die zijn nog niet echt af, had ik de indruk.
Alleszins, het viel op dat de lichten uit waren in de tunnel onder het Bockstaelplein, pikdonker was het toen.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

haamu schreef:Vandaag zat ik op een i11 op lijn IC-A van Gent naar Brussel waarin de lichten volkomen uit waren.
Door werken werd die trein trouwens helemaal omgeleid via Denderleeuw, lijn 50 en dan lijn 28! Was de eerste keer dat ik door de vernieuwde stations Simonis en Weststation reed. Die zijn nog niet echt af, had ik de indruk.
Alleszins, het viel op dat de lichten uit waren in de tunnel onder het Bockstaelplein, pikdonker was het toen.
Waarschijnlijk was de TBG gewoon vergeten de lichten aan te leggen. :P

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Plaats reactie