opleiding onderstationschef
Re: opleiding onderstationschef
is er een adres wat ik kan intypen in google maps om te zien waar de bestuurder meestal zijn trein moet gaan halen?
maar goed, je standplaats kies je niet zelf hé, ik lees wel vaak dat iedereen bijna in Antwerpen moet beginnen
maar goed, je standplaats kies je niet zelf hé, ik lees wel vaak dat iedereen bijna in Antwerpen moet beginnen
waar je uw trein moet halen is nogal eens verschillend. Soms staat die gewoon in het station, dan staat hij in de bundel en tja de keer daarop moet je iemand anders aflossen in uw station of ergens anders. Hangt allemaal beetje af welke dienst je aan het doen bent.
Zo een domme vraag vind ik dat anders niet, hoor. Eerst eens de wereld rondom verkennen vooraleer anderen uit te lachen. Er zijn OV-diensten waarbij de werknemers inderdaad beroep kunnen doen op een taxi indien ze niet op het werk geraken met het OV vanwege het vroege uur. Weliswaar van aan een stopplaats van een in principe bediende lijn!Steven schreef:Dat zijn de uitzonderingen he. Het ging hem om de gewone dagelijkse verplaatsingen. De persoon in kwestie had geen auto en wilde weten hoe hij op het werk moest geraken als het beginuur 4u is.Kristofke schreef:als ge uwen laatste trein mist (afgeschaft, te laat en verbinding missen met andere laatste trein) krijg je idd vervoer via Taxi naar huis
maar als je natuurlijk de bestuurder van die laatste trein bent :p
Hij wilde thuis opgehaald en afgezet worden, zover ik weet doet dat geen enkel bedrijf. De bedrijven die transport verzekeren voor hun werknemers werken met vaste ophaalpunten.
Dat is natuurlijk al gedetailleerder uitgelegd.Steven schreef:Hij wilde thuis opgehaald en afgezet worden, zover ik weet doet dat geen enkel bedrijf. De bedrijven die transport verzekeren voor hun werknemers werken met vaste ophaalpunten.

Nja, wel niet bij de goeie :p Had beter Kevin gevolgdSteefielicious schreef:Mijn opleiding start op 14 september!
Ik kijk er al volop naar uit

U komde toch ook overal tegen é :pNick- schreef:Nja, wel niet bij de goeie :p Had beter Kevin gevolgdSteefielicious schreef:Mijn opleiding start op 14 september!
Ik kijk er al volop naar uit
Mjah, der waren op de moment dat'k gesolliciteerd heb geen vacatures voor Reizigers dus is't Infrabel geworden

Nu wordt het bij ons NMBS Vs Infrabel (en misschien ooit RDV vs TC :p)
onlangs is mijn brief van CPS in de bus gevallen waarbij ik geschikt verklaard ben voor de job, normaliter de laatste fase van de selectieprocedure. de start van de opleiding was gepland voor 23 november, en tot op vandaag heb ik nog geen bericht van infrabel (of de holding) ontvangen omtrent de start van de opleiding.
weet iemand iets meer? is de opleiding naar een latere datum verschoven? magk mijn brief in de volgende dagen verwachten of bestaat er zelfs een mogelijkheid dat hij slechts enkele dagen voor de start van de opleiding in de bus terecht komt?
ik hoop echt dat na alle fases (en het waren er een aantal, heb gesolliciteerd in maart red.) het nu niet meer fout loopt... ik mag er niet aan denken...
weet iemand iets meer? is de opleiding naar een latere datum verschoven? magk mijn brief in de volgende dagen verwachten of bestaat er zelfs een mogelijkheid dat hij slechts enkele dagen voor de start van de opleiding in de bus terecht komt?
ik hoop echt dat na alle fases (en het waren er een aantal, heb gesolliciteerd in maart red.) het nu niet meer fout loopt... ik mag er niet aan denken...
Maak je niet ongerust, die brief komt. En ja, die kan vrij laat komen. ter illustratie: ik ben op 28 augustus nog naar een (tweede) medisch onderzoek geweest (de oogarts was afwezig de eerste keer), de 8e september ben ik kunnen begonnen.
Da's gauw klagen.
Wees gerust dat je eens 'binnen' voor vele dingen heel lang moet wachten.
Na een half jaar al aangenomen worden is vrij snel.
Het is en blijft een puzzelwerk voor HR om iedereen te plaatsen, een opleiding te geven in de hoop op veel geslaagden.
Het is en blijft een puzzelwerk voor HR om iedereen te plaatsen, een opleiding te geven in de hoop op veel geslaagden.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
23 november zijn er nieuwe aanwervingen maar er start geen scholing hoor!Fubar schreef:onlangs is mijn brief van CPS in de bus gevallen waarbij ik geschikt verklaard ben voor de job, normaliter de laatste fase van de selectieprocedure. de start van de opleiding was gepland voor 23 november, en tot op vandaag heb ik nog geen bericht van infrabel (of de holding) ontvangen omtrent de start van de opleiding.
Ik ben aangeworven op 14 september en zit zelfs nog niet in de scholing, we waren met teveel en vandaar heb'k een ander (tijdelijk) jobke gekregen. De volgende scholing is pas voorzien in februari, volgens dat ze mij medegedeeld hebben!
het was zeker niet mijn bedoeling een klaagzang te doen, maar als de datum die ze ons voorop stellen verlengd wordt, vind ik dat ik wel het recht heb mijn ongenoegen even te uiten. mochten ze onmiddelijk als voorop gestelde datum een later tijdstip hebben opgegeven had ik me daar bij neergelegd. maar wanneer een ''afgesproken'' tijdstip niet gerespecteerd wordt, kan ik mijn frustratie toch moeilijk bedwingen.dekooiker schreef:Da's gauw klagen.
ook mijn hele planning valt hierdoor in het water...
februari? dat is meteen wel een hele poos later. magk vragen uit welke bron je deze informatie hebt?Steefielicious schreef:23 november zijn er nieuwe aanwervingen maar er start geen scholing hoor!
Ik ben aangeworven op 14 september en zit zelfs nog niet in de scholing, we waren met teveel en vandaar heb'k een ander (tijdelijk) jobke gekregen. De volgende scholing is pas voorzien in februari, volgens dat ze mij medegedeeld hebben!
Das gewoon algemeen geweten binnen Infrabel dat de volgende scholing begint in februari, de coach van Kortrijk heeft mij dit onder andere verteld. Ik mag ondertussen speaken en 'k heb eigenlijk al veel gehoord en gezien van de onderstationscheffen en seingevers, tis wel leerzaam!Fubar schreef:februari? dat is meteen wel een hele poos later. magk vragen uit welke bron je deze informatie hebt?Steefielicious schreef:23 november zijn er nieuwe aanwervingen maar er start geen scholing hoor!