Dode en twee gewonden door ontspoorde trein in Bergen
Re: Dode en twee gewonden door ontspoorde trein in Bergen
Dat zal afhangen van de uitkomst van het onderzoek, en zijn eigen verklaringen. Bij een technisch defect niet, lijkt me.
- trainfreak
De TB zou al overleden zijn dacht ik?
Dus hij zal zich al niet kunnen verdedigen...
Euh de TB was toch enkel verwond? Of was hij er zo erg aan toe?
-
Kan hetzelfde zijn voor de andere personen! Indien zij op weg waren naar of van hun werk, dan zijn die personen ook onder het statuut van arbeidsongeval!dentheo schreef:Ik denk dat het probleem voor de NMBS personeelsleden het kleinste is...is toch arbeidsongeval...apestaart schreef:Het zou me niet verwonderen dat heel die zaak voor de rechtbank zal komen, advocaten
kunnen weer gouden zaken doen
Dus dit is geen factor die determinerend is.Alles gaat hem over de te betalen sommen als de ene of de andere partij de schuld op hem neemt en de slachtoffers zal vergoeden om een proces te vermijden enz...
Dus moeiljk elk ongeval te vergelijken , ik zou zeggen wat is het verschil tussen Pécrot, Aalter, en de fameuze brug op de lijn 124, vertakking Meulenhoek?????
1 ding weet ik ,als spoorwegarbeider ben je niet zo goed beschermd in geval van.......Miserie!!! Jammer.
In geval van stoffelijke schade krijg je met moeite een vergoeding van 30€!!!
24-11-2009 Na het ongeval in Bergen
In het kader van het treinongeval in Bergen op 20 november hebben operator NMBS en Infrabel, infrastructuurbeheerder van het Belgische spoorwegnet, kennis genomen van het persbericht van het parket van Bergen. Aangezien het onderzoek nog steeds aan de gang is, zullen noch de NMBS noch Infrabel bijkomende verklaringen afleggen en dat zolang de definitieve conclusies van de expert niet gekend zijn. Zowel de NMBS als Infrabel wensen dat de exacte oorzaken gekend zijn en werken actief mee aan het onderzoek.
Bron: http://www.infrabel.be/portal/page/port ... _pgid=1411
In het kader van het treinongeval in Bergen op 20 november hebben operator NMBS en Infrabel, infrastructuurbeheerder van het Belgische spoorwegnet, kennis genomen van het persbericht van het parket van Bergen. Aangezien het onderzoek nog steeds aan de gang is, zullen noch de NMBS noch Infrabel bijkomende verklaringen afleggen en dat zolang de definitieve conclusies van de expert niet gekend zijn. Zowel de NMBS als Infrabel wensen dat de exacte oorzaken gekend zijn en werken actief mee aan het onderzoek.
Bron: http://www.infrabel.be/portal/page/port ... _pgid=1411
Er zijn inderdaad redelijk betrouwbare bronnen die dit zeggen ...trainfreak schreef:De TB zou al overleden zijn dacht ik?
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hij is uit coma maar is er slecht aan toe. Laat ons maar duimen dat het goed komt. Het verlies van de treinbegeleidster is al erg genoeg.
TB is NIET overleden, wel zwaar gekwetst.
Hij zou niet meer in levensgevaar zijn.
Hij zou niet meer in levensgevaar zijn.
-
- Contacteer:
Het is te hopen dat hij goed hersteld en niet zoals mn mama is.