HLE 2302 schreef:
maar kbedoel gewoon dat het toch belachelijk is om over een foto van iemand te beginnen zeveren, wat moeten die popsterren wel niet zeggen ?
er zit ook altijd een heel leger fotografen achter hen ... en toch wordt daar ook niks aan gedaan
Dat vind ik een irrelevante vergelijking aangezien die "pipoles" oftewel vippies bewust kiezen voor een leven in spotlights en dus ook de consequenties dienen te dragen.
Een Treinbestuurder daarentegen, ja ok, hij kiest er (meestal) voor om deze job te doen, maar enfin, je ziet nu ook weer niet elke dag overal fotografen langs de rails, of wel?
er zijn slechts een beberkt aantal fotografen die hun foto's weldegelijk op het net plaatsen ... treinbestuurders worden dagelijks gefotografeert, vooral de bestuurders van de cargo treinen...
er zijn meer fotografen dan je zelf wel denkt ... al zijn dat mensen die hun foto's gewoon in hun collectie houden of verzamelen ...
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hey ik heb ook een D40. Is m'n eerste camera en gebruik ze vooral automatisch. Hoe ben jij met fotografie begonnen? Op jezelf geleerd? Cursus gevolgd? ...
Hey ik heb ook een D40. Is m'n eerste camera en gebruik ze vooral automatisch. Hoe ben jij met fotografie begonnen? Op jezelf geleerd? Cursus gevolgd? ...
Helemaalop men eentje en af en toe probeer ik de andere functie knoppen te gebruiken
260689 schreef:Helemaal op men eentje en af en toe probeer ik de andere functie knoppen te gebruiken
Ik was volop op zoek naar een workshop of cursus of zo, vandaar m'n vraag . Heel toevallig vorige week nog een workshop kunnen volgen. Is toch een verademing nu ik het ook echt begrijp (ik ga hier geen reclame maken, dus als er iem interesse heeft stuur maar pb).