kun je eens mee rijden vanuit de cabine van een bergtrein en een gewoone klassieke SNCF trein!De andere filmpjes vind je rechts van de pagina.De trein vertrekt en effe later zit je in de cabine
Ervaar eens een ritje met de SNCF
-
Concurrent
Ervaar eens een ritje met de SNCF
op http://video.google.com/videoplay?docid ... 0386371085
kun je eens mee rijden vanuit de cabine van een bergtrein en een gewoone klassieke SNCF trein!De andere filmpjes vind je rechts van de pagina.De trein vertrekt en effe later zit je in de cabine
Misschien wel eens interessant voor diegene die zich een beeld willen vormen, hoe het er vooraan aan toe gaat
TGV kan je ook zien voorbijrazen!
kun je eens mee rijden vanuit de cabine van een bergtrein en een gewoone klassieke SNCF trein!De andere filmpjes vind je rechts van de pagina.De trein vertrekt en effe later zit je in de cabine
-
Wover
-
SIMPY.be
-
Concurrent
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9724306820
Dat filmke besef je toch de snelheid van een TGV
Dat filmke besef je toch de snelheid van een TGV
http://video.google.com/videoplay?docid ... 534&q=bnsf
Das pas een beest. Moet machtig zijn om met zoiets te rijden.
70 miles an hour met een paar duizend ton...
Nog eentje:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 94&q=train
Das pas een beest. Moet machtig zijn om met zoiets te rijden.
70 miles an hour met een paar duizend ton...
Nog eentje:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 94&q=train
-
Concurrent
Dat kan mss wel spactaculair zijn , maar onlangs was er nog een Treinaccident op NGC van de amerikaanse spoorwegen , en als ik dat echt mag geloven is de veiligheid daar dus echt 0!Een trein van 2 km lang die door 3 rode seinen rijd en dan nog niet stopt , dat begrijp ik niet echt.Enfin de reizigersteein waar hij tegenaanbostste eheft het geweten...
Ik vraag me eigenlijk ook af als je remt wanneer de laatste remmen dichtgaan???Want als wij een trein van 650 meter bijhebben duurt het toch al 10 tal seconden of zelfs langer voorralleer de laatste remmen aangrijpen...
Moesten er hier truckchauffeurs passeren, vergeet niet als je de weg gaat vragen , je wagen NIET OP DE OVERWEG TE PARKEREN of gedeeltelijk nog op de overweg te blijven staan.Het zou wel eens kunnen dat je vrachtwagen gereed is voor een matchboxversie!
Ik vraag me eigenlijk ook af als je remt wanneer de laatste remmen dichtgaan???Want als wij een trein van 650 meter bijhebben duurt het toch al 10 tal seconden of zelfs langer voorralleer de laatste remmen aangrijpen...
Moesten er hier truckchauffeurs passeren, vergeet niet als je de weg gaat vragen , je wagen NIET OP DE OVERWEG TE PARKEREN of gedeeltelijk nog op de overweg te blijven staan.Het zou wel eens kunnen dat je vrachtwagen gereed is voor een matchboxversie!
-
TBbart
Heb dat ook gezien van op NGC. Wel grappig. De drie treinbestuurders vooraan waren waarschijnlijk in slaap gevallen wegens een lange shift de dag ervoor. De hoofdbestuurder had last van diabetes en was alcholieker. En degene die vanachter in de trein zat, zag dat de trein steeds versnelde en rode lichten negeerde, maar deed niets.
Nuja, dat is nu ook weer niet representatief natuurlijk he. Maar het zijn en blijven bangelijke treinen.
Nuja, dat is nu ook weer niet representatief natuurlijk he. Maar het zijn en blijven bangelijke treinen.
nen bestuurde die in slaap valt kan altijd gebeuren, maar me nen boekentas op de dodemanspedaal ...yannickvw schreef:Heb dat ook gezien van op NGC. Wel grappig. De drie treinbestuurders vooraan waren waarschijnlijk in slaap gevallen wegens een lange shift de dag ervoor. De hoofdbestuurder had last van diabetes en was alcholieker. En degene die vanachter in de trein zat, zag dat de trein steeds versnelde en rode lichten negeerde, maar deed niets.![]()
![]()
Nuja, dat is nu ook weer niet representatief natuurlijk he. Maar het zijn en blijven bangelijke treinen.
-
TBbart
-
Concurrent