Veilige & onveilige stations

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
HLE 2302

Re: Veilige & onveilige stations

Bericht door HLE 2302 »

Dietrich schreef:In Burst kan je het perron van spoor 2 en 3 volgen tot aan de straat alwaar je dan geen slagbomen tegenkomt. Velen staan daar te wachten of steken over nadat de trein zelf is gepasseerd (en deze kunnen dan amper het verkeer op spoor 1 zien).

Maar dat heeft niets met veiligheid te maken, bordjes of niet, velen kan het niet schelen of zijn te nonchalant... algemeen fenomeen in het verkeer.
zoiets bedoel ik dus ook, en ieder jaar zijn er een paar van die gasten die pech hebben, en het niet meer kunnen navertellen

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Adler

Bericht door Adler »

HLE 2302 schreef:
Dietrich schreef:In Burst kan je het perron van spoor 2 en 3 volgen tot aan de straat alwaar je dan geen slagbomen tegenkomt. Velen staan daar te wachten of steken over nadat de trein zelf is gepasseerd (en deze kunnen dan amper het verkeer op spoor 1 zien).

Maar dat heeft niets met veiligheid te maken, bordjes of niet, velen kan het niet schelen of zijn te nonchalant... algemeen fenomeen in het verkeer.
zoiets bedoel ik dus ook, en ieder jaar zijn er een paar van die gasten die pech hebben, en het niet meer kunnen navertellen
Dat begrijp ik dus niet hoe zoiets kan. Dat betekent dus dat je zomaar de sporen kan oversteken zonder door rode lichten, langs verbodsborden of over of onder gesloten slagbomen te gaan. Dus het enig teken dat het onveilig is, is de gesloten slagboom aan de overkant ?
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Het station is omgeven door twee straten, beiden zijn beveiligd. Er zijn 3 sporen en dus een perron in het midden. Langs één zijde reikt dit tot aan de overweg (dus een overweg met 3 sporen). Aldaar gaan er meerdere elke dag lopen omdat die straat korter bij huis is. Er staat daar wel een bord dat dit verboden terrein is, maar ja.
kimba

Bericht door kimba »

Bedankt voor de tips.

Heeft er iemand een tip wie/hoe ik het best met iemand van Infrabel of Securail contact opneem? Via het algemene formulier van site blijft het stil...
eagleheart
Contacteer:

Bericht door eagleheart »

hoi,

volgens mij via de nummer 0800-30230
Plaats reactie