Ongeval in haven van Antwerpen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Adler

Re: Ongeval in haven van Antwerpen

Bericht door Adler »

Fotoalbum van het laatste ongeval in de haven:

http://album.gva.be/foto-album/Trein-ra ... haven.aspx
nighttrain

Bericht door nighttrain »

Bordensteker schreef:Normaal niet, maar indien de overwegsignalisatie in dit geval inderdaad niet werkte, wat in overeenstemming lijkt te zijn met het stapvoets rijden van de locomotief, dan blijft het probleem dat de (blijkens de grondfoto) van linksboven (op de luchtfoto) komende locomotief zijn 10 meter lange neus vanachter het grote gebouw linksboven in de rode cirkel moet steken voordat de treinbestuurder een kans krijgt om die straat goed te overzien. De op de luchtfoto van boven komende vrachtwagen heeft omgekeerd door hetzelfde gebouw ook pas heel laat zicht op een locomotief die voor hem van rechts achter dat gebouw vandaan komend de weg kruist. Het gebouw maakt deze overweg erg onoverzichtelijk.
Als de rode lampen en de bellen niet werken mag het wegverkeer zich eraan verwachten dat er géén trein aankomt, maar men moet nog steeds uitkijken, en heeft nooit voorrang op een tóch naderende trein. Zo is het mij altijd verteld.
Volgens ik mij kan herinneren , kunnen de treinen daar in grote beweging rijden als ze van het Noord komen.
Dus zouden we moeten weten wat de oorsprong was van die beweging.
Was er of moest er een mobiele seingever bij zijn of rangeerder.
een kluif voor advokaten
Presario

Bericht door Presario »

Het lijkt me wel moeilijk om daar een aankomende trein te zien komen door dat gebouw op de rechterkant.
Plaats reactie