Of op de dag zelf in de stations van Schaarbeek en/of Leuven.Bibke schreef:Ik veronderstel dat de verkoop op het perron of in de trein zal gebeuren.
Ik heb daar tegenstrijdige info over ontvangen. Ik weet het dus ook niet meer.trainfreak schreef:Ik heb gelezen dat de 64.169 en de 29.013 de pendel afwisselend gaan doen.
Reclame dan bijsturen?stefanic schreef:JDe aangehaalde website is inderdaad geregistreerd door mensen van de NMBS (ICT-afdeling) maar dit pas op 22 april.
Groeten,Stoomtreinritten
Op 8 mei kan je tussen Schaarbaak en Leuven de stoomtrein nemen (...) Routebeschrijving: www.175jaarsporwegen.be.
Ik weet ook wel dat de meeste evenementen door privé-personen worden ingericht. Maar het is toch al te belachelijk als die allemaal bv hun eigen website moeten gaan maken. In die optiek vind ik het goed nieuws dat er nu een aparte site is gecreëerd door NMBS, met een goeie naam die makkelijk te vinden gaat zijn via Google. Als die privé-organisatoren deze site (als die in de lucht geraakt tenminste) mogen gebruiken om hun info te verspreiden, is dit toch ideaal. Alle info gecentraliseerd en makkelijk te vinden. Ik neem aan dat dit wel de bedoeling zal zijn. Aachen en Keulen zijn ook niet op één dag gebouwd. Ik hou het wel in de gaten.stefanic schreef:Joris, Luigi,
De aangehaalde website is inderdaad geregistreerd door mensen van de NMBS (ICT-afdeling) maar dit pas op 22 april.
Dus of een site snel online zal zijn??? En deze kan qua inhoud beperkt zijn tot het feit 'we bestaan 175 jaar: hier een beetje geschiedenis' en niet persé 'en hier een lijst van evenementen die allemaal worden georganiseerd door privé-personen omdat wij het niet opportuun vinden'.
De georganiseerde evenementen zijn immers GEEN initiatief van de NMBS-groep, hoewel NMBS-Holding de initiatieven wel steunt, bv. door ter beschikking stellen van stoomloc 29.013 etc. Ik verwacht dus ook eerder dat de privé-initiatiefnemers reclame maken voor het door hen georganiseerde evenement.
in schaarbeek zou er niet gekeerd worden enkel in leuven. de treinen gaan dus een lusje maken.TrainzDr3ver schreef:Langs waar zullen de treinen tussen Schaarbeek en leuven rijden? Over Spoorlijn36 of Spoorlijn25/27 en dan Spoorlijn53 op?