stel je maar is voor dat er die verbind is en aanslaat bv reizigers uit regio roermond-weert-eindhovenP. Michiels schreef:Wellicht dat er daarom nu wel investeringen gedaan worden. Overigens helpt het denk ik niet dat met name Nederland geen duidelijkheid geeft over de verbinding met Weert. Neerpelt blijft daarom een uithoek.ijzeren rijn 82 schreef:Antwerpse Kempen en Limburg Dat is een vergeten regio bij de NMBS
1 te korte perons bv ,olen,geel,lommel,overpelt en om over de staat er van nog maar te zwijgen van velen
2 de gebouwen , enkele vb mol oud station staat daar half afgeboken waarom ? , Neerpelt seinhuizen dak staat op instorten
3 infrastructuur , dat gedoe in Herentals (kopspoortje , extra wissel ) Dieselspoorlijnen , enkel spoor mol-Neerpelt en Herentals-Turnhout
4 dienstregeling , te weinig aangezien aantal inwoners in de regio, slechte verbindingen
5 materiiaal inzet , regelmatig storings gevoelig,te kort aan motorstellen ,
er komen nu al veel nederlanders naar neerpelt
BV gisteren voor de trein naar blankenberge