Wat doe je als...
Re: Wat doe je als...
Zeggen dat ik ook maar een bedelaar ben.
Wat doe je als je iemand aan de noodopening ziet prutsen terwijl de trein meer dan 100 km/u rijdt?
Wat doe je als je iemand aan de noodopening ziet prutsen terwijl de trein meer dan 100 km/u rijdt?

Op een dwingende toon zeggen dat zij/hij daarmee direct moet ophouden. Als die dat niet doet op de assistentieknop drukken als er 1 is, als de prutser zover is dat de deur (bijna) opent aan de noodrem trekken.
Wat doet ge als ge op een trein vol vreemden zit & verneemt dat ge zonet euromultimiljonair zijt geworden via de loterij. (een realistisch antwoord hoeft voor mij niet dus fantaseer er maar op los)
Wat doet ge als ge op een trein vol vreemden zit & verneemt dat ge zonet euromultimiljonair zijt geworden via de loterij. (een realistisch antwoord hoeft voor mij niet dus fantaseer er maar op los)

Ik zou roepen: "Nog een aantal jaar roepen en jullie komen er ook wel met die 500€/dag"
Wat zou je doen tegen de verveling als je al 2 uur geblokkeerd zit in een trein?

Wat zou je doen tegen de verveling als je al 2 uur geblokkeerd zit in een trein?

Alé, jong, doe ne keer verder!melle schreef:Mijn woede afreageren op de pispaal van de trein: de treinbegeleider.

Helemaal vergetenPatrick schreef:Alé, jong, doe ne keer verder!melle schreef:Mijn woede afreageren op de pispaal van de trein: de treinbegeleider.

Wat doe je als iemand ten onrechte lastig begint te doen tegen de treinbegeleider en het dreigt te ontaarden?
Tot kalmte manen.
Wat zou je doen als je een groepje jongeren een tbg compleet in elkaar ziet schoppen?
Wat zou je doen als je een groepje jongeren een tbg compleet in elkaar ziet schoppen?
-
Weglopen en politie bellen (ik ga mijn leven niet riskeren)
Wat doe je als een schoon meiske in je trein gepakt wordt voor zwartrijden, en jij kunt haar redden omdat je ticket voor meerdere personen geldig is (SWT in Duitsland bijvoorbeeld)
Wat doe je als een schoon meiske in je trein gepakt wordt voor zwartrijden, en jij kunt haar redden omdat je ticket voor meerdere personen geldig is (SWT in Duitsland bijvoorbeeld)

in ruil voor een date ofzo haar toch maar redden 
Wat zou jij doen als je in de trein tot de conclusie komt dat je go-pass gisteren eigelijk vervallen is en je net je laatste lijntje invulde. (ik spreek uit ervaring)

Wat zou jij doen als je in de trein tot de conclusie komt dat je go-pass gisteren eigelijk vervallen is en je net je laatste lijntje invulde. (ik spreek uit ervaring)
Een moeilijke vind ik. Misschien toch maar een ticket bij de treinbegeleider kopen, wat hebt gij gedaan?
Wat doet ge als ge het voor het zeggen hebt bij de NMBS? (1 iets, ge hoeft geen rekening te houden met het budget of de haalbaarheid)
Wat doet ge als ge het voor het zeggen hebt bij de NMBS? (1 iets, ge hoeft geen rekening te houden met het budget of de haalbaarheid)
Laatst gewijzigd door thomaslj op 12 sep 2010, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb toen als de conductrice kwam hem gewoon afgegeven en ze had zelf niet door dat ie vervallen was tot ik het haar vertelde.. maar ze zag het door de vingers omdat het de laatste lijn was
-
Heb ik al eens gehad, 3€ smeergeld moeten betalen (k'kreeg er wel een bonnetje voor, hij had maakloon opgegevenWat zou jij doen als je in de trein tot de conclusie komt dat je go-pass gisteren eigelijk vervallen is en je net je laatste lijntje invulde. (ik spreek uit ervaring)

- Dieselfreak
Zorgen dat veel afgeschafte spoorlijnen heropend/heraangelegd worden.thomaslj schreef:Wat doet ge als ge het voor het zeggen hebt bij de NMBS? (1 iets, ge hoeft geen rekening te houden met het budget of de haalbaarheid)
Wat doe je als in het compartiment waar jij zit iemand een pijp begint te roken, en het hele compartiment komt onder een dichte rook te zitten?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Naar een ander compartiment lopen.
Stel je mocht één trein-typpe de wereld uitbannen? Welke zou jij dan uitbannen?
Stel je mocht één trein-typpe de wereld uitbannen? Welke zou jij dan uitbannen?
- Dieselfreak
de Break
Stel, je mocht één Belgisch treinstel kopen, welk type zou je kiezen?
Stel, je mocht één Belgisch treinstel kopen, welk type zou je kiezen?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.