Werken L15?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wover

Werken L15?

Bericht door Wover »

Toen ik vandaag terugkwam van het examen Wetenschappen zag ik dat arbeiders ter hoogte van de brug over het Kempisch kanaal (Herentals - Bocholt) tijdelijke snelheidsbeperkingsbordjes aan het plaatsen waren voor 40km/u. Even verderop lagen naast de sporen al van die meetdingen voor de spoorbreedte na te kijken en nog wat handmateriaal.

Iemand een idee wat ze zoal van plan zijn? ik had al het gevoel dat de sporen op de brug te ver uit elkaar lagen, want elke keer wordt je flink dooreen geschud als je erover rijdt.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ik passeer er nu wel niet , maar ik kan dan wel aannemen dat met de warme dagen het probleem dramatisch is geworden en er nu tot aktie word overgegaan....

Kan ook dat de brug een groot onderhoud krijgt!
Wover

Bericht door Wover »

mooi zo, hoewel een beperking tot 40 wel enorm traag is natuurlijk.

In de richting van Antwerpen is de 41 zoiezo altijd minstens 1 à 2 minuten te laat, en meestal 3 à 4, dus dat zal nu wel weer met gemak 5 minuten worden.

En als je dan nog weet dat in Antwerpen er een aansluiting van 4 minuten is op de IC-G en eentje van iets meer dan 5 minuten denk ik op de IC B...
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

goh, de laatste tijd rijdt de IC-G ook niet meer stipt (5 - 15 min retard). Met wat geluk haal je die trein dus nog :)
Speedy

Bericht door Speedy »

BN-koekje schreef:goh, de laatste tijd rijdt de IC-G ook niet meer stipt (5 - 15 min retard). Met wat geluk haal je die trein dus nog :)
De IC-G is bijna altijd op tijd...Enkel wanneer die in Berchem moet wachten op 'de TGV vd kempen' is er paar minuten vertraging...
Wover

Bericht door Wover »

de TGV van de kempen, die benaming had ik nog nooit gehoord :lol:

Waarom noemen ze hem zo?
260689

Bericht door 260689 »

Wover schreef:de TGV van de kempen, die benaming had ik nog nooit gehoord :lol:

Waarom noemen ze hem zo?
omdat hij ooooo zo rap gaat dat hij met een paar minuten vertraging toekomt in Berchem :lol: :lol: 8) 8) .
Plaats reactie