Toen ik vandaag terugkwam van het examen Wetenschappen zag ik dat arbeiders ter hoogte van de brug over het Kempisch kanaal (Herentals - Bocholt) tijdelijke snelheidsbeperkingsbordjes aan het plaatsen waren voor 40km/u. Even verderop lagen naast de sporen al van die meetdingen voor de spoorbreedte na te kijken en nog wat handmateriaal.
Iemand een idee wat ze zoal van plan zijn? ik had al het gevoel dat de sporen op de brug te ver uit elkaar lagen, want elke keer wordt je flink dooreen geschud als je erover rijdt.
Werken L15?
mooi zo, hoewel een beperking tot 40 wel enorm traag is natuurlijk.
In de richting van Antwerpen is de 41 zoiezo altijd minstens 1 à 2 minuten te laat, en meestal 3 à 4, dus dat zal nu wel weer met gemak 5 minuten worden.
En als je dan nog weet dat in Antwerpen er een aansluiting van 4 minuten is op de IC-G en eentje van iets meer dan 5 minuten denk ik op de IC B...
In de richting van Antwerpen is de 41 zoiezo altijd minstens 1 à 2 minuten te laat, en meestal 3 à 4, dus dat zal nu wel weer met gemak 5 minuten worden.
En als je dan nog weet dat in Antwerpen er een aansluiting van 4 minuten is op de IC-G en eentje van iets meer dan 5 minuten denk ik op de IC B...