nacht foto's te Brussel Noord en Zuid

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
260689

nacht foto's te Brussel Noord en Zuid

Bericht door 260689 »

Gisteren heb ik het nogal laat gemaakt. en daardoor dacht ik van laten we eens nachtfoto's proberen. Ik had wel weinig tijd in Brussel Noord omdat ik mijn voorlaatste trein (ICE 1544) naar Oostende moest halen. En naar mijn mening vind ik men foto's tocg wel geslaagt.
PS: Heb ze we moet statief genomen.
Afbeelding ik heb DMT 561 kunnen spotten te Brussel Noord, tevens was dit de L trein van de luchthaven naar Brussel Zuid.
Afbeelding in Brussel Zuid heb ik de 530 kunnen spotten met een 3 tal andere DMT
Wover

Bericht door Wover »

Iets te hoge ISO waarde op foto 2 misschien (ruis), maar wel geslaagd ja.

Maar heb je ze aangepast met photoshop of verkleind ofzo, want de EXIF info is weg ;)
260689

Bericht door 260689 »

Wover schreef:Iets te hoge ISO waarde op foto 2 misschien (ruis), maar wel geslaagd ja.

Maar heb je ze aangepast met photoshop of verkleind ofzo, want de EXIF info is weg ;)
Ik heb die verkleind met paint want ik heb nog geen programma om dat te verkleinen :oops: :oops: .

En dat van men hoge ISO ik kan dit niet verstellen ik heb een nikon coolpix 2200.
Wover

Bericht door Wover »

Normaal heb je op elk deftig toestel wel een instelling voor de ISO waarde hoor :P

Meestal varieert die van 50 tot 400
Steven

Bericht door Steven »

Wover schreef:Normaal heb je op elk deftig toestel wel een instelling voor de ISO waarde hoor :P

Meestal varieert die van 50 tot 400
de coolpix reeks is een compacte reeks de 2200 is een 2 megapixel toestel van de eerste generatie, die hebben dat dus niet :-) ik heb er de 3200 van liggen uitgezonderd het meer aan megapixels en een paar extra voorgegeprogammeerde instellingen is dat hetzelfde toestel dat ni veel groter is als de gemiddelde gsm :-)
Wover

Bericht door Wover »

Ja, ik ken ze wel hoor, toen ik het mijne ging halen drong de verkoper er nogal op aan dat ik zo'n moest kopen, maar ik heb toch vriendelijk bedankt en de canon powershot a85 genomen die €100 duurder was, maar echt een pak leuker :)
5307

Bericht door 5307 »

Steven schreef:het toestel dat nie veel groter is als de gemiddelde gsm :-)
héhé, ik had vroeger de coolpix 885, als je die met de grootte van een gsm wilt vergelijken is het wel een gsm uit de jaren '80 ze :wink:
1607

Bericht door 1607 »

break-driver schreef:
Steven schreef:het toestel dat nie veel groter is als de gemiddelde gsm :-)
héhé, ik had vroeger de coolpix 885, als je die met de grootte van een gsm wilt vergelijken is het wel een gsm uit de jaren '80 ze :wink:
eentje zoals deze uit 1914? :d Afbeelding
5307

Bericht door 5307 »

zo ongeveer, ja :lol:

nee was iets compacter :wink:
diegene die mee waren naar kortrijk, antwerpen noorderdokken en gemmenich, zullen hem wel nog gezien hebben Afbeelding
enrico

Bericht door enrico »

ik heb nu een nikon coolpix 4600 en ben er tevreden van hoor. zie maar naar men foto's
Plaats reactie