Gisteren heb ik het nogal laat gemaakt. en daardoor dacht ik van laten we eens nachtfoto's proberen. Ik had wel weinig tijd in Brussel Noord omdat ik mijn voorlaatste trein (ICE 1544) naar Oostende moest halen. En naar mijn mening vind ik men foto's tocg wel geslaagt.
PS: Heb ze we moet statief genomen.
ik heb DMT 561 kunnen spotten te Brussel Noord, tevens was dit de L trein van de luchthaven naar Brussel Zuid.
in Brussel Zuid heb ik de 530 kunnen spotten met een 3 tal andere DMT
Wover schreef:Normaal heb je op elk deftig toestel wel een instelling voor de ISO waarde hoor
Meestal varieert die van 50 tot 400
de coolpix reeks is een compacte reeks de 2200 is een 2 megapixel toestel van de eerste generatie, die hebben dat dus niet ik heb er de 3200 van liggen uitgezonderd het meer aan megapixels en een paar extra voorgegeprogammeerde instellingen is dat hetzelfde toestel dat ni veel groter is als de gemiddelde gsm
Ja, ik ken ze wel hoor, toen ik het mijne ging halen drong de verkoper er nogal op aan dat ik zo'n moest kopen, maar ik heb toch vriendelijk bedankt en de canon powershot a85 genomen die €100 duurder was, maar echt een pak leuker