afstand tussen 2 punten

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
LML

Re: afstand tussen 2 punten

Bericht door LML »

Bibke schreef:Ter info: Nike ligt in Laakdal en de terminal van Meerhout ligt nog meer richting Ham. Hij ligt tot aan de sluizen van Ham.
Dan lijkt me het nogal logisch om die paar km tussen Ham en Tessenderlo terug met elkaar te verbinden. Misschien een aanzet voor een toekomstige goederenlijn Herentals-Diest (langs Albertkanaal)...? Ik dacht dat hierover al een topic was, maar ik vind het niet direct terug...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Paul
Contacteer:

Bericht door Paul »

Frederic007 schreef:Dit is mijn berekening:
Traject WCT – Y.Wolfstee (22.5 km)
Traject Y.Wolfstee – Y.Albertkanaal (0.5 km)
Traject Y.Albertkanaal – Y.Zonhoven (63.1 km)
Traject Y.Zonhoven – Genk-Goederen (14.3 km)
Traject Genk-Goederen – Y.Bosdel (4.4 km)
Totaal traject: 104.8 km
O.K., maar jouw trein kan in Y Zonhoven niet zomaar kopmaken en achteruit lijn 21A oprijden. Hij moet doorrijden tot in het station van Hasselt en vandaar terugkeren. Dus 2 x 3,250 = 6,5 km bijtellen. En waar ligt die terminal in Genk juist? Aan de vertakking Bosdel?
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
Frederic007

Bericht door Frederic007 »

Paul schreef:
Frederic007 schreef:Dit is mijn berekening:
Traject WCT – Y.Wolfstee (22.5 km)
Traject Y.Wolfstee – Y.Albertkanaal (0.5 km)
Traject Y.Albertkanaal – Y.Zonhoven (63.1 km)
Traject Y.Zonhoven – Genk-Goederen (14.3 km)
Traject Genk-Goederen – Y.Bosdel (4.4 km)
Totaal traject: 104.8 km
O.K., maar jouw trein kan in Y Zonhoven niet zomaar kopmaken en achteruit lijn 21A oprijden. Hij moet doorrijden tot in het station van Hasselt en vandaar terugkeren. Dus 2 x 3,250 = 6,5 km bijtellen. En waar ligt die terminal in Genk juist? Aan de vertakking Bosdel?
Kolenhavenstraat, Genk

http://maps.google.be/maps?f=q&source=s ... 26157&z=16
Bibke

Bericht door Bibke »

LML schreef:
Bibke schreef:Ter info: Nike ligt in Laakdal en de terminal van Meerhout ligt nog meer richting Ham. Hij ligt tot aan de sluizen van Ham.
Dan lijkt me het nogal logisch om die paar km tussen Ham en Tessenderlo terug met elkaar te verbinden. Misschien een aanzet voor een toekomstige goederenlijn Herentals-Diest (langs Albertkanaal)...? Ik dacht dat hierover al een topic was, maar ik vind het niet direct terug...
Inderdaad en als je dan de lijn 17 terug opent tss Tessenderlo en Heppen en ook nog de lijn 18 tss Zonhoven en Genk Goederen, spaar je vele kilometers.
Mocht lijn 18 terug tss Neerpelt en Zonhoven geopend worden is deze laatste zeker een goede opportuniteit.
Plaats reactie