Wellicht, het lijkt mij sterk dat de NMBS aan zo een praktijken zou hebben meegewerkt. Zij hebben hier niets bij te winnen, zij het dan gezever met een handvol 'copycats'. Hun logo kom ook niet in het filmpje voor, dat zegt ook al veel.trainfreak schreef:Zou het niet de lijn van SDP zijn?
De 6106 had vroeger daar zijn standplaats..
En de stalen borstels werden verwijderd, op sporen die nog in dienst zijn zou men zoiets nooit doen.
Gevaarlijke stunts
Re: Stomme ezel
Hun logo op de 6106 is nochtans niet overplakt.Jeroen schreef:Wellicht, het lijkt mij sterk dat de NMBS aan zo een praktijken zou hebben meegewerkt. Zij hebben hier niets bij te winnen, zij het dan gezever met een handvol 'copycats'. Hun logo kom ook niet in het filmpje voor, dat zegt ook al veel.
Overplakken zou overdreven zijn maar doorgaans wordt er wel eens opvallend ingezoomd op logo's of namen van bedrijvenkika schreef:Hun logo op de 6106 is nochtans niet overplakt.

Re: Gevaarlijke stunts
Ik heb de titel trouwens aangepast van "Stomme ezel" naar iets duidelijkere beschrijving. Gezien het soort stunts zou je trouwens ook kunnen zeggen dat de vorige titel beledigend is voor ezels... 

Idd en een ezel is eigenlijk een slim dier. Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steenMIVB-reiziger schreef:Ik heb de titel trouwens aangepast van "Stomme ezel" naar iets duidelijkere beschrijving. Gezien het soort stunts zou je trouwens ook kunnen zeggen dat de vorige titel beledigend is voor ezels...

Hoi,
Ik kan bevestigen dat het inderdaad op de SDP-lijn gefilmd is.Ik was er zelfs bij maar ik was toen nog klein.
Lukas
Ik kan bevestigen dat het inderdaad op de SDP-lijn gefilmd is.Ik was er zelfs bij maar ik was toen nog klein.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Hoe zijn de voorbereidingen verlopen? Hebben ze daar eerst een pop gelegd om eens te proberen of zo?