pietje schreef:Maar het is toch niet de kernopdracht van de NMBS om loketten open te houden?
Het is toch de opdracht om "vervoer" te organiseren via spoorwegen.
Ik ben het wel eens dat het op een eenvoudige en toegankelijke manier gebeurt, maar daarvoor heb je niet overal loketten nodig.
Veel bureaus in Brussel zijn daar eigenlijk ook niet voor nodig, wel een moderne, doelgerichte organisaties van gemotiveerde mensen.
Maar loketten zijn wel eerstelijnscontact tussen de klant <--> maatschappij.
Om dan juist
dat af te bouwen....hmmm...
Een automaat is wel goed voor routinezaken, dat trek ik niet in twijfel, maar als het buiten het programma valt...
heb je toch nog graag een menselijke touch.
Ook om capaciteit te vergroten (minder lang aanschuiven) ben ik absoluut voor.
Ach, als we naar het buitenland kijken, dan zie je wel dat ons dat allemaal te wachten staat...
....maar of we daar nu blij moeten mee zijn?? (een toeslag bij het kopen van een ticket aan een loket in plaats van
een automaat...)
Groetjes,