29 juni staking treinbestuurders voor herziening premiestel

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wover

Bericht door Wover »

Misschien moeten jullie eens begrip proberen te winnen voor eventuele acties, of bv eens in een programma als koppen of een lichter programma als man bijt hond eens jullie zegje doen he...
Steven

Bericht door Steven »

Wover schreef:Misschien moeten jullie eens begrip proberen te winnen voor eventuele acties, of bv eens in een programma als koppen of een lichter programma als man bijt hond eens jullie zegje doen he...
ik wil niets zeggen maar binnen een firma als de nmbs is 1 ding zeker, je bent en zal blijven een ............... nr en of je da nu wil of niet is gewoon eigen aan zo een firma, trouwens zomaar ons zegje doen op tv is niet echt aangeraden
Bart

Bericht door Bart »

Wover schreef:Misschien moeten jullie eens begrip proberen te winnen voor eventuele acties, of bv eens in een programma als koppen of een lichter programma als man bijt hond eens jullie zegje doen he...
De NMBS zal ons zien komen :) .
Personeel dat uitleg komt geven op tv over de nmbs, dat is een grote misdaad ze :wink:
Steven

Bericht door Steven »

Bart schreef:
De NMBS zal ons zien komen :) .
Personeel dat uitleg komt geven op tv over de nmbs, dat is een grote misdaad ze :wink:
idd, zomaar contact nemen met de pers is zowat de grootste heiligschennis die er bestaat denk ik
Mechanik

Bericht door Mechanik »

Bart schreef:Die betrokken trein was toen 1 sprintertje :shock: , toen de tbg en ikzelf ons naar de stuurpost probeerden te wringen, werden wij letterlijk uitgekafferd door de reizigers.
weer afstappen :-) en laat ze dan maar staan kafferen, zolang er geen excuses komen stapt den dezen dan ni meer op .., we zijn mensen en geen beesten he
yannickvw

Bericht door yannickvw »

In firma's zoals NMBS kunnen ze nog wel staken, wees blij. Mijn vader werkt in firma van honderd man. Die moet het ni wagen van te staken. Daar kakt zelfs de vakbondsafgevaardigde in zen broek.
Wover

Bericht door Wover »

Weinig staking precies e?
tom007

Bericht door tom007 »

ik heb er weinig gehoord dat ze stipheidsacties gedaan hebben.

Gisteren heb ik wel een mail gekregen met instructies hoe je moet doen als rangeerder of treinbestuurder voor de stipheidsactie. Wat dat inhoud ;)
Bart

Bericht door Bart »

Wover schreef:Weinig staking precies e?
Idd :) .
Ik hoop dat al die gefrustreerde mensen, die ons afgelopen weken in de krant zijn beginnen aanvallen over het feit dat "wij" gingen staken nu hun lesje hebben geleerd. Dat ze eerst eens 2 keer nadenken alvorens ze een lezersbrief naar de krant sturen om op te vallen.
Er was zelf een dame bij die het nodig vond, om alle treinbestuurders uit te maken voor luiaards die niks anders kunnen, als werkonderbreking plannen en te laat rijden, eigenlijk zouden we er beter klacht tegen indienen wegens laster en eerroof....
Steven

Bericht door Steven »

Bart schreef:
Wover schreef:Weinig staking precies e?
Idd :) .
Ik hoop dat al die gefrustreerde mensen, die ons afgelopen weken in de krant zijn beginnen aanvallen over het feit dat "wij" gingen staken nu hun lesje hebben geleerd. Dat ze eerst eens 2 keer nadenken alvorens ze een lezersbrief naar de krant sturen om op te vallen.
Er was zelf een dame bij die het nodig vond, om alle treinbestuurders uit te maken voor luiaards die niks anders kunnen, als werkonderbreking plannen en te laat rijden, eigenlijk zouden we er beter klacht tegen indienen wegens laster en eerroof....
breng een mens niet op ideekes he :-)
Plaats reactie