Materieel GEN-CR

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Was dat geen fantasietekening van Padel op IFCB ?
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Slos

Bericht door Slos »

Joris schreef:Hallo,
Was dat geen fantasietekening van Padel op IFCB ?
Groeten,
Joris De Mol
Dit is een moderniseringsvoorstel uit een powerpointpresentatie uit begin 2004. M.a.w. het zal niet zo'n vaart lopen vrees ik.
Wover

Bericht door Wover »

volgens mij is dat ook niet haalbaar qua comfort. Als in de spits iedereen daar zo wat rechtstaat (want veel zitplaats is er precies niet) en het klassiekje vertrekt, dan ligt iedereen omver :P
Joeri

Bericht door Joeri »

Errr voorstadstreinen zijn vaak net ontworpen om veel staanplaatsen te bieden... Veel voorstadstreinen zitten nu eenmaal goed vol in de spits. Voorstadstreinen moerten het niet zozeer hebben qua comfort, als qua snelheid en frequentie.
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Wover schreef:volgens mij is dat ook niet haalbaar qua comfort. Als in de spits iedereen daar zo wat rechtstaat (want veel zitplaats is er precies niet) en het klassiekje vertrekt, dan ligt iedereen omver :P
bwa, daarvoor zijn de palen eh. En ik denk niet dat ze een klassiekje kunnen ombouwen naar metro-stijl (acceleratie een groot stuk verhogen dus)
Wover

Bericht door Wover »

Joeri schreef:Errr voorstadstreinen zijn vaak net ontworpen om veel staanplaatsen te bieden... Veel voorstadstreinen zitten nu eenmaal goed vol in de spits. Voorstadstreinen moerten het niet zozeer hebben qua comfort, als qua snelheid en frequentie.
ik heb het niet over het feit dat iedereen moet rechtstaan, maar over het feit dat een klassiekje altijd met ne enorme schok vertrekt en iedereen dan omver ligt :P

en een klassiekje trekt volgens mij snel genoeg op om als "metro" te kunnen doorgaan hoor :)
Bert

Bericht door Bert »

Hopelijk komen die er niet. :? Ik krijg nu al rillingen als ik dat zie.
En welke stellen zullen ze gebruiken? De 601-782 worden al gemodderniseerd en ik kan mij niet voorstellen als ze daar de MS62-63-65 (153-270)zouden voor gebruiken, want een aantal jaar geleden waren ze al van plan om die buiten dienst te zetten en te verkopen aan Italië. En dan hebben we nog de MS 70(595-600) ex sabena, maar met 6 stellen zullen ze ook wel niet toekomen. :roll:

en wie zweert er daar toch bij dat paars. :x :roll:
prahsharp

Bericht door prahsharp »

Bert schreef: en wie zweert er daar toch bij dat paars. :x :roll:
de belgische politiek misschien :lol: 8)
dus na de verkiezingen wrs meer oranje :wink:

neenee, laat ze maar iets nieuws kopen voor het GEN,
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Bert schreef:en wie zweert er daar toch bij dat paars. :x :roll:
eens afwisselen he. We hebben nu al bijna alle kleuren gehad ;)
Duikbril AM86

Re: Materieel GEN-CR

Bericht door Duikbril AM86 »

SIMPY.be schreef:Hebben jullie dit al gezien??? Afbeelding
Precies beestenwagons :(
Pierre

Bericht door Pierre »

Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
Steven

Bericht door Steven »

Pierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dus :-)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:
Pierre schreef:Precies metrokes ja. Dat kan niet handig zijn voor verdere bestemmingen...
En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.
Steven

Bericht door Steven »

Jonathan schreef:
Steven schreef:
En als die stellekes nu op de gewone stoptreinen komen. Er zitten nu al veel gemodernieseerde klassiekskes op de L-treinen.
bedoeling is da de gen treinen een compleet eigen materieel hebben dat in afzonderlijk tabellen gestoken word voor de roulatie, dus de kans zou normaal nihil moeten zijn da je die ergens anders gaat zien
260689

Bericht door 260689 »

Steven schreef:
Jonathan schreef:
Steven schreef: allow het is cityrail, das dus altijd korte afstand he, beetje opletten dus :-)
bedoeling is da de gen treinen een compleet eigen materieel hebben dat in afzonderlijk tabellen gestoken word voor de roulatie, dus de kans zou normaal nihil moeten zijn da je die ergens anders gaat zien
Al zou het kunnen voor eens materiaal vervangen maar dan nog hebben ze dan klasiekjes op overschot als ze nieuw treinstellen gaan kopen voor GEN.
Plaats reactie