Ik ben ook gisteren geweest. Enkel het eerste stuk vond ik echt interessant omdat daar de stellen stonden die gemoderniseerd worden. Ik heb daar 3 breaks gezien die bijna af zijn: o.a. 429 en 316. Wel tof om eens door de 2 wagons te lopen: van oud over gestript tot nieuw 

  De sprinters die binnenstonden (en we konden zien) waren de 916 en de 917.
Ook stond er een gestripte varkensneus. Ik dacht dat het de 804 was, die zal dus de eerste gemoderniseerde worden van de AM 75? Ik heb wel slechts 2 van de 4 rijtuigen zien staan.
De eerste keer dat ik in de Desiro kon gaan: spijtig dat je niet in de stuurpost kon. Wat me wel opviel: vele plaatsen (zeker in 1e klasse) hebben een enorm slecht zicht naar buiten!
Ik heb aan de ingang een metalen CW Mechelen hebbedingetje gekregen (stond in het groot in de afdeling waar onderdelen worden gemaakt). Blijkbaar moet je geluk hebben om dat te krijgen want je moest het krijgen van de mensen van de CW zelf.