gemoderniseerde en rode klassiekjes
- Dieselfreak
Re: gemoderniseerde en rode klassiekjes
Vandaag nam ik in Dendermonde de L-trein van 15:01 naar Mechelen. Deze bestond uit twee rode klassiekjes, nummers 195 en 228.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Weet er iemand of men zinnens is om de zetels van de klassiekjes uit te breken en apart te verkopen aan particulieren? Ik denk dat de eersteklassezetels of zelfs die van tweede klasse met het bagagerek erboven nog wel gegadigden zouden trekken.
In Halle is er een restaurant waar je deels op oude eersteklasbanken van de gerenoveerde tweeledige stellen kan zitten. Misschien moet je dus niet eens wachten tot de am62 verdwijnen.Jeroen schreef:Weet er iemand of men zinnens is om de zetels van de klassiekjes uit te breken en apart te verkopen aan particulieren? Ik denk dat de eersteklassezetels of zelfs die van tweede klasse met het bagagerek erboven nog wel gegadigden zouden trekken.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Hoi,
In Brasserie Dampoort in Gent kan je ook op 1ste klassebanken eten of iets drinken.
Lukas
In Brasserie Dampoort in Gent kan je ook op 1ste klassebanken eten of iets drinken.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Hoe heet dat restaurant, Vic?overweg13 schreef:In Halle is er een restaurant waar je deels op oude eersteklasbanken van de gerenoveerde tweeledige stellen kan zitten. Misschien moet je dus niet eens wachten tot de am62 verdwijnen.Jeroen schreef:Weet er iemand of men zinnens is om de zetels van de klassiekjes uit te breken en apart te verkopen aan particulieren? Ik denk dat de eersteklassezetels of zelfs die van tweede klasse met het bagagerek erboven nog wel gegadigden zouden trekken.
Ziet er nog best een leuke tent uit. Foto van hun website:Lukas schreef:Hoi,
Lukas

Van Hoo Food & Flowers - het ligt eigenlijk vlak bij het station (Nederhem) maar weg van het centrum.Jeroen schreef:Hoe heet dat restaurant, Vic?overweg13 schreef:In Halle is er een restaurant waar je deels op oude eersteklasbanken van de gerenoveerde tweeledige stellen kan zitten. Misschien moet je dus niet eens wachten tot de am62 verdwijnen.Jeroen schreef:Weet er iemand of men zinnens is om de zetels van de klassiekjes uit te breken en apart te verkopen aan particulieren? Ik denk dat de eersteklassezetels of zelfs die van tweede klasse met het bagagerek erboven nog wel gegadigden zouden trekken.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Deze komen duidelijk uit gesloopte K-rijtuigen.MIVB-reiziger schreef:Ziet er nog best een leuke tent uit. Foto van hun website:Lukas schreef:Hoi,
Lukas
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Hoi,
MIVB-Reiziger,
Het comfort van die banken is gewoonweg super! En de zaak is supergemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
Lukas
MIVB-Reiziger,
Het comfort van die banken is gewoonweg super! En de zaak is supergemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
- Dieselfreak
Gisteren reed er tussen Namen en Ciney een samenstelling van twee rode klassiekjes, nummer 248 en ex-Sabenastel 596:

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
- Dieselfreak
Vandaag zag ik iets na 13 uur stellen 183 en 239 samen station Kortrijk uitrijden.
- Dieselfreak
Vanmorgen te Kortrijk een samenstelling van drie rode klassiekjes, 188, 189 en 221, gezien. Dát is pas zeldzaam volgens mij.