Het oude logo

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Brent

Het oude logo

Bericht door Brent »

Nu met dat momenteel logo past dat niet zo echt....

Dit is het logo van 2003:
Logo 2003
Logo 2003
Kunnen we dit niet gebruiken? :mrgreen:
msts.be

Re: Het oude logo

Bericht door msts.be »

Waar heb je dat logo gevonden ? Google Cache of Web Archive ? Ik kan het me niet meer herinneren, en ik ben er al sinds het begin van HGBTF bij. Misschien nog van in de tijd van het portaal ? Da's nu al ondertussen 5 of 6 jaar geleden.

Nuja, ik denk dat het nog wat beter kan. En wat met extra themes, die meer afgestemd zijn op het spoorweggebeuren ? Ipv dat oranje etiketje bij nieuwe berichten misschien een rood sein en bij gelezen berichten een groen sein. Of een rode AVG bij nieuwe berichten en een witte AVG bij gelezen berichten ?
Treinen9880

Bericht door Treinen9880 »

msts.be schreef:Waar heb je dat logo gevonden ? Google Cache of Web Archive ? Ik kan het me niet meer herinneren, en ik ben er al sinds het begin van HGBTF bij. Misschien nog van in de tijd van het portaal ? Da's nu al ondertussen 5 of 6 jaar geleden.

Nuja, ik denk dat het nog wat beter kan. En wat met extra themes, die meer afgestemd zijn op het spoorweggebeuren ? Ipv dat oranje etiketje bij nieuwe berichten misschien een rood sein en bij gelezen berichten een groen sein. Of een rode AVG bij nieuwe berichten en een witte AVG bij gelezen berichten ?
vind ik wel een leuk idee
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Brent

Bericht door Brent »

msts.be schreef:Waar heb je dat logo gevonden ? Google Cache of Web Archive ? Ik kan het me niet meer herinneren, en ik ben er al sinds het begin van HGBTF bij. Misschien nog van in de tijd van het portaal ? Da's nu al ondertussen 5 of 6 jaar geleden.

Ik heb dat gevonden met de Wayback Machine
Plaats reactie