Dit is het logo van 2003: Kunnen we dit niet gebruiken?

vind ik wel een leuk ideemsts.be schreef:Waar heb je dat logo gevonden ? Google Cache of Web Archive ? Ik kan het me niet meer herinneren, en ik ben er al sinds het begin van HGBTF bij. Misschien nog van in de tijd van het portaal ? Da's nu al ondertussen 5 of 6 jaar geleden.
Nuja, ik denk dat het nog wat beter kan. En wat met extra themes, die meer afgestemd zijn op het spoorweggebeuren ? Ipv dat oranje etiketje bij nieuwe berichten misschien een rood sein en bij gelezen berichten een groen sein. Of een rode AVG bij nieuwe berichten en een witte AVG bij gelezen berichten ?
Ik heb dat gevonden met de Wayback Machinemsts.be schreef:Waar heb je dat logo gevonden ? Google Cache of Web Archive ? Ik kan het me niet meer herinneren, en ik ben er al sinds het begin van HGBTF bij. Misschien nog van in de tijd van het portaal ? Da's nu al ondertussen 5 of 6 jaar geleden.
Nuja, ik denk dat het nog wat beter kan. En wat met extra themes, die meer afgestemd zijn op het spoorweggebeuren ? Ipv dat oranje etiketje bij nieuwe berichten misschien een rood sein en bij gelezen berichten een groen sein. Of een rode AVG bij nieuwe berichten en een witte AVG bij gelezen berichten ?