deze ochtend op de icg stond de 1347 op kop van de m6 stam met achterop de 2738 de eerste keer dat een 13 m6en sleept in reizigersdienst
hopelijk gebeurt nog meer
Gisteren zag ik de 3005 (CFL) vertrekken in Oostende met een sleep M6 rijtuigen erachter richting Binnenland..
Enkel jammer dat ze bij de CFL ook precies geen zeep kennen
Beesty schreef:Gisteren zag ik de 3005 (CFL) vertrekken in Oostende met een sleep M6 rijtuigen erachter richting Binnenland..
de nmbs huurt deze locs, dus is het de huurder die de loc moet proper maken vermoed ik
Beesty schreef:Gisteren zag ik de 3005 (CFL) vertrekken in Oostende met een sleep M6 rijtuigen erachter richting Binnenland..
Die rijdt heen naar Oostende als IC J 2128 en rijdt terug leeg. Om dat die verlengende IC J terug te spelen, komen er motorstellen leeg van weet ik veel waar. Deze zijn omstreeks iets voor 17:00 in Brugge.
Die rijdt heen naar Oostende als IC J 2128 en rijdt terug leeg. Om dat die verlengende IC J terug te spelen, komen er motorstellen leeg van weet ik veel waar. Deze zijn omstreeks iets voor 17:00 in Brugge.