arbeider komt om bij ongeluk station Duffel
Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel
Beste Ralph, vind je uw eigen opmerking niet wat raar in een onderwerp waar men al 14 dagen niets meer in zegt?
Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel
Is dat dan met een radioverbinding? Soms ligt een blokpost immers veraf of werkt men met steunzenders naast het spoor of zo? Of gebeurt dit dan via GSM-?gysev schreef:Klopt. Normaal moeten werken waarbij een kraan in het vrijeruimteprofiel kan komen op voorhand aangevraagd worden en moet er iemand (met een opleiding en brevet) in contact staan met de beherende blokpost om het profiel vrij te melden. Jammer genoeg zijn er aannemers die dat een overbodige last (en kost) vinden en dan krijg je dit natuurlijk.
arbeider komt om bij ongeluk station Duffel
Zo eenvoudig als mogelijk: per GSM vanop de werf.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel
Ralph,Ralph schreef:Hoi allemaal,
Kunnen we aub eens ophouden met speculeren naar wie er nu fout zat. En laten we wachten tot de officiele instanties met de eindconclusies komen naar aanleiding van hun onderzoek. Ik vind het hier een beetje smakeloos om maar meteen een dader aan te gaan wijzen zonder alle feiten te kennen. Ook met een dodelijk slachtoffer en enkele geschrokken betrokkenen, lijkt me dit wel zo netjes.
Groet,
Ralph.
Ik wens toch te vermelden dat men in België niet de openlijkheid hanteert zoals in Nederland. Vandaar dat je hier meer speculatie gaat tegen komen.
Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel
tja je kan moeilijk inbeelden dat de trein in fout was 




Re: arbeider komt om bij ongeluk station Duffel
Inderdaad. De aannemer had toelating om te werken op perron 2/3 en werkte op perron 1 zonder toestemming. Dat zijn feiten, geen speculatie. Wie zou er dan verantwoordelijk kunnen zijn ?Robin schreef:tja je kan moeilijk inbeelden dat de trein in fout was
