Problemen op de lijn Amsterdam - Brussel en Antwerpen -Charl

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
tonicorsari

Problemen op de lijn Amsterdam - Brussel en Antwerpen -Charl

Bericht door tonicorsari »

Op 31/07 wilde ik om 10.46 de trein nemen vanuit Brussel-Zuid richting Amsterdam aar deze werd afgeschaft , weet iemand hier de reden voor ?

En S'avonds werd er melding gegeven van problemen op de lijn van antwerpen naar charleroi wegens een defecte goederentrein in St-Genesius-Rode.
Kris

Re: Problemen op de lijn Amsterdam - Brussel en Antwerpen -C

Bericht door Kris »

tonicorsari schreef:Op 31/07 wilde ik om 10.46 de trein nemen vanuit Brussel-Zuid richting Amsterdam aar deze werd afgeschaft , weet iemand hier de reden voor ?
Deze trein werd afgeschaft tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord doordat het materiaal niet tijdig aanwezig was (evenwichtstrein had +40' vertraging opgelopen op het NS-net) en om de vertraging te beperken. Normaal gezien moet de omroeper u dan naar een trein geleid hebben die voor aansluiting met de trein naar A'dam zorgde in Brussel-Noord.
SteC

Bericht door SteC »

Kris schreef: Deze trein werd afgeschaft tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord doordat het materiaal niet tijdig aanwezig was (evenwichtstrein had +40' vertraging opgelopen op het NS-net) en om de vertraging te beperken. Normaal gezien moet de omroeper u dan naar een trein geleid hebben die voor aansluiting met de trein naar A'dam zorgde in Brussel-Noord.
Dat is idd een veelvoorkomende actie als het weeral een keer prijs is.
Steven

Bericht door Steven »

gebeurd dagelijks in brussel maar weinig mensen die de volledige aankondiging beluisteren en dan staan te gapen naar een bord waar die trein als afgeschaft op vermeld staat
Kris

Bericht door Kris »

Steven schreef:gebeurd dagelijks in brussel maar weinig mensen die de volledige aankondiging beluisteren en dan staan te gapen naar een bord waar die trein als afgeschaft op vermeld staat
Nochtans wordt het in 3 tot 4 talen afgeroepen, soms zelfs meermaals... :roll:
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

Kris schreef:
tonicorsari schreef:Op 31/07 wilde ik om 10.46 de trein nemen vanuit Brussel-Zuid richting Amsterdam aar deze werd afgeschaft , weet iemand hier de reden voor ?
Deze trein werd afgeschaft tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord doordat het materiaal niet tijdig aanwezig was (evenwichtstrein had +40' vertraging opgelopen op het NS-net) en om de vertraging te beperken. Normaal gezien moet de omroeper u dan naar een trein geleid hebben die voor aansluiting met de trein naar A'dam zorgde in Brussel-Noord.

Heb ik ook gedaan hoor , ik heb dan de IC naar ANtwerpen genoemen tot brussel - noord
Kris

Bericht door Kris »

tonicorsari schreef:
Kris schreef:

Heb ik ook gedaan hoor , ik heb dan de IC naar ANtwerpen genoemen tot brussel - noord
Volgens mij had u de CR naar Ottignies-Louvain-La-Neuve-Univ. moeten nemen, die gaf aansluiting in Brussel-Noord (heb deze trein moeten nemen in Brussel-Caal)
Steven

Bericht door Steven »

ja idd die roepen ze af, maar niks houd u tegen eentje vroeger te nemen he :-)
Kris

Bericht door Kris »

Steven schreef:ja idd die roepen ze af, maar niks houd u tegen eentje vroeger te nemen he :-)
Ik dacht aan de IC naar Antwerpen van 10u53 in Brussel-Zuid (dan is het wel iets te laat) maar inderdaad er is er ook nog een om 10u35
snubber

Bericht door snubber »

Wat betreft problemen op L124. Er stond een HKM in nood in Rode (veel te zwaar en naar TS geleid). De planton van FBMZ is er met een T11 ( :shock: ) naartoe gestuurd om te helpen opduwen, maar enkele minuten later werd een koppelingsbreuk gemeld op de Perm... Heb niets meer vernomen want moest zelf mijn dienst gaan verderzetten
Steven

Bericht door Steven »

allez twas eerst soep nadien was het dan soep met ballekes
Plaats reactie