Problemen op de lijn Amsterdam - Brussel en Antwerpen -Charl
Problemen op de lijn Amsterdam - Brussel en Antwerpen -Charl
Op 31/07 wilde ik om 10.46 de trein nemen vanuit Brussel-Zuid richting Amsterdam aar deze werd afgeschaft , weet iemand hier de reden voor ?
En S'avonds werd er melding gegeven van problemen op de lijn van antwerpen naar charleroi wegens een defecte goederentrein in St-Genesius-Rode.
En S'avonds werd er melding gegeven van problemen op de lijn van antwerpen naar charleroi wegens een defecte goederentrein in St-Genesius-Rode.
Re: Problemen op de lijn Amsterdam - Brussel en Antwerpen -C
Deze trein werd afgeschaft tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord doordat het materiaal niet tijdig aanwezig was (evenwichtstrein had +40' vertraging opgelopen op het NS-net) en om de vertraging te beperken. Normaal gezien moet de omroeper u dan naar een trein geleid hebben die voor aansluiting met de trein naar A'dam zorgde in Brussel-Noord.tonicorsari schreef:Op 31/07 wilde ik om 10.46 de trein nemen vanuit Brussel-Zuid richting Amsterdam aar deze werd afgeschaft , weet iemand hier de reden voor ?
Dat is idd een veelvoorkomende actie als het weeral een keer prijs is.Kris schreef: Deze trein werd afgeschaft tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord doordat het materiaal niet tijdig aanwezig was (evenwichtstrein had +40' vertraging opgelopen op het NS-net) en om de vertraging te beperken. Normaal gezien moet de omroeper u dan naar een trein geleid hebben die voor aansluiting met de trein naar A'dam zorgde in Brussel-Noord.
Kris schreef:Deze trein werd afgeschaft tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord doordat het materiaal niet tijdig aanwezig was (evenwichtstrein had +40' vertraging opgelopen op het NS-net) en om de vertraging te beperken. Normaal gezien moet de omroeper u dan naar een trein geleid hebben die voor aansluiting met de trein naar A'dam zorgde in Brussel-Noord.tonicorsari schreef:Op 31/07 wilde ik om 10.46 de trein nemen vanuit Brussel-Zuid richting Amsterdam aar deze werd afgeschaft , weet iemand hier de reden voor ?
Heb ik ook gedaan hoor , ik heb dan de IC naar ANtwerpen genoemen tot brussel - noord
Volgens mij had u de CR naar Ottignies-Louvain-La-Neuve-Univ. moeten nemen, die gaf aansluiting in Brussel-Noord (heb deze trein moeten nemen in Brussel-Caal)tonicorsari schreef:Kris schreef:Deze trein werd afgeschaft tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord doordat het materiaal niet tijdig aanwezig was (evenwichtstrein had +40' vertraging opgelopen op het NS-net) en om de vertraging te beperken. Normaal gezien moet de omroeper u dan naar een trein geleid hebben die voor aansluiting met de trein naar A'dam zorgde in Brussel-Noord.tonicorsari schreef:Op 31/07 wilde ik om 10.46 de trein nemen vanuit Brussel-Zuid richting Amsterdam aar deze werd afgeschaft , weet iemand hier de reden voor ?
Heb ik ook gedaan hoor , ik heb dan de IC naar ANtwerpen genoemen tot brussel - noord
Wat betreft problemen op L124. Er stond een HKM in nood in Rode (veel te zwaar en naar TS geleid). De planton van FBMZ is er met een T11 (
) naartoe gestuurd om te helpen opduwen, maar enkele minuten later werd een koppelingsbreuk gemeld op de Perm... Heb niets meer vernomen want moest zelf mijn dienst gaan verderzetten