Als dat homologeren zo eenvoudig is, waarom hoor je dan telkens weer "gebrek aan gehomologeerd materiaal" als exkuus?Shrek schreef: Dat zijn toch allemaal zaken die veel duurder zijn dan Breaks/Sprinters/HLE+M4/MW41 te homologeren en er laten rijden.
Toekomst L12
Re: Toekomst L12
Re: Toekomst L12
hier enkele bestaande voorbeeldendentheo schreef:Welke is dat ?carlos schreef: er zullen in de toekomst steeds meer locomotieven komen die zowel via dieselgenerator als via bovenleiding aangedreven worden.
Reeds vandaag bestaan deze in 2 varianten:variant waarbij ook in generator mode het volle vermogen beschikbaar is (diesel tractie ook voor grotere afstanden)
Bombardier ALP-45DP (dual power, Canada & USA) http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... 00engl.pdf
http://www.cat-bus.com/2010/09/bombardi ... t-and-njt/
Siemens oa. DE 30 AC / DM 30 AC
http://www.mobility.siemens.com/en/data ... ktuell.pdf