Toekomst L12

K V B
Berichten: 3389
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: Toekomst L12

Bericht door K V B »

Shrek schreef: Dat zijn toch allemaal zaken die veel duurder zijn dan Breaks/Sprinters/HLE+M4/MW41 te homologeren en er laten rijden.
Als dat homologeren zo eenvoudig is, waarom hoor je dan telkens weer "gebrek aan gehomologeerd materiaal" als exkuus?
carlos

Re: Toekomst L12

Bericht door carlos »

dentheo schreef:
carlos schreef: er zullen in de toekomst steeds meer locomotieven komen die zowel via dieselgenerator als via bovenleiding aangedreven worden.
Reeds vandaag bestaan deze in 2 varianten:variant waarbij ook in generator mode het volle vermogen beschikbaar is (diesel tractie ook voor grotere afstanden)
Welke is dat ?
hier enkele bestaande voorbeelden

Bombardier ALP-45DP (dual power, Canada & USA) http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... 00engl.pdf


http://www.cat-bus.com/2010/09/bombardi ... t-and-njt/



Siemens oa. DE 30 AC / DM 30 AC

http://www.mobility.siemens.com/en/data ... ktuell.pdf
Plaats reactie