Bahntouristikexpress 217 002 brings four SNCB 18/19 series locomotives Nürnberg to Furth im Wald. The four machines are no. 1901, 1902, 1861 and 1877, the four testbed units from their serie
Bron: Railcolor.net
Die nieuwe software is in België al getest hoor.Steven schreef:Misschien alles te maken met de nieuwe software en de activering van ETCS al zouden die testen hier ook perfect kunnen verlopen, doch iets anders kan ik op slag niet verzinnen.
Dat vind ik dan weer ruim laat... ik meen ze bijna allemaal omgebouwd zijn ?Steven schreef:ik heb alvast al een foto gezien van 1 van de locs waarbij men een klein remblok had bijgeplaatst op het loopvlak van het wiel. Kan dus zijn dat voor ze effectief testen toen op het Franse net ze dit eerst willen testen in Velim.
Ombouwen wil zeggen dat de homologatie in orde is en dat is/was zeker nog niet het geval.dentheo schreef:Dat vind ik dan weer ruim laat... ik meen ze bijna allemaal omgebouwd zijn ?Steven schreef:ik heb alvast al een foto gezien van 1 van de locs waarbij men een klein remblok had bijgeplaatst op het loopvlak van het wiel. Kan dus zijn dat voor ze effectief testen toen op het Franse net ze dit eerst willen testen in Velim.
Neen de neus is anders, omdat het bevestigingspunt voor de GF wat dieper naar binnen ligt. Dit is niet noodzakelijk voor de gewone trekhaak. Doch hiermee sluit ik niets uit, voor hetzelfde geld zit er achter de balk met trekhaak wel een optie verborgen om er een GF te plaatsen maar dit zou me sterk verbazen.bobby schreef:vraagje:
is het chasis van een T18 hetzelfde als dat van een T19? (kunnen indien nodig T18 locs probleemloos uitgerust worden met GH koppeling, of dienen er dan aanpassingen aan het chasis te gebeuren?)
bobby schreef:vraagje:
is het chasis van een T18 hetzelfde als dat van een T19? (kunnen indien nodig T18 locs probleemloos uitgerust worden met GH koppeling, of dienen er dan aanpassingen aan het chasis te gebeuren?)
Common components and equipment
The success of the product lines is based on common modular components. Many of these advanced like the steering structure for the wheel on bogies as an option.
For the Eurosprinter F-series there is also an option for the center automatic coupler. The addition can be made without any structural modifications necessary for the body of the locomotive.
Al sinds zowat de jaren zestig word al het rollend materiaal in Europa zo gebouwd dat er automatische koppelingen op kunnen.carlos schreef:
For the Eurosprinter F-series there is also an option for the center automatic coupler. The addition can be made without any structural modifications necessary for the body of the locomotive.
Die is daar om proefritten te maken voor een typetoelatingK V B schreef:'k weet niet wat hij daar deed.