Laat ons zeggen dat er voor die 12 loks ook nog eens ongeveer 10 Duitse TB in vaste dienst bij DLC werken. Dus voor hun trafiek die zo momenteel rijden hebben ze 20 man in België nodig (eigenlijk 30, maar het zijn er 20 men een pak overuren, dat is ook goedkoper)Joris schreef:Hallo,
Maar laten we even anders denken:
Welk leasingbedrijf heeft in korte tijd zo veel locs terbeschikking? Want, voor 20 Belgische TB's zijn er 12 locs dus zouden er voor 100 TB's 60 locs moeten bijkomen... Erg veel, niet? Nu, kapitaal zal wel niet echt een probleem zijn, gezien hun winst van 24 miljoen EUR, maar volgens mij wachten de meeste leasingbedrijven op hun bestellingen, dus zal dlc dat zeker mogen doen...
Groeten,
Joris De Mol
En inderdaad komen die geleasde lokken maar per 6 of zo binnen in Tilburg, die moeten dan volledig afgewerkt worden (ATB,INDUSI,enz inbouwen...) en dan nog een homologatie. En dan zitten op die 6 lokken nog ander vervoerders zoals ERS,R4C,HGK,enz op te kwijlen.
En daarom zeg ik dat Lejeune grootheidswaanzin heeft

Hij denk echt dat hij CEO is van een MEGAbedrijf.
Trouwens over die andere concurrentie die gaat komen zoals Trainsport,R4C,...spreekt hij niet over. Die gaan ook in dat vijvertje vissen waar al zo weinig vis op zit...
En Lejeune moet ook maar eens inzien dat het bij aanwerven niet stopt, je moet er ook alles aan doen om dat personeel te houden...
want anders ben je aan het dweilen met de kraan open.