Een binnenlandse reis dus, over een internationaal traject, wat op zich ook een primeur is!

http://www.b-rail.be/nat/N/tarifs/passes/go/index.phpMet een Go Pass kan je 10 enkele reizen in 2de klas tussen twee Belgische stations naar keuze (grenspunten uitgezonderd) maken voor 45,00 EUR*.
http://www.b-rail.be/nat/N/practical/te ... #grenspuntGrenspunt
Het begrip 'grenspunt' wordt gebruikt voor de tarifering van de vervoerbewijzen. In een grenspunt kunnen reizigers nooit in- of uitstappen. De grenspunten zijn : Roosendaal-grens, Visé-Frontière, Aachen-Süd-Grenze, Gouvy-Frontière, Sterpenich-Frontière, Jeumont-Frontière, Quévy-Frontière, Blandain-Frontière, Tourcoing-Frontière.
Ik kan je reactie begrijpen. Wij Belgen hebben het foefelen in ons bloed hé... Komt door al die vreemde overheersers in onze geschiedenis waarschijnlijk.overweg13 schreef: Je reist al voor een habbekrats, en toch is dat nog niet genoeg.
Ik ben geen fan van Steve Gratis Stevaert maar een link naar de SS leggen vind ik overdreven.overweg13 schreef: Leer toch eens betalen voor wat je krijgt! Of waart de geest van de SS nog altijd door het land, al heeft die zich opgesloten in het verre Limburg?
Zijn er nu echt nog mensen die geloven dat er dingen gratis zijn in deze wereld?overweg13 schreef: Leer toch eens betalen voor wat je krijgt! Of waart de geest van de SS nog altijd door het land, al heeft die zich opgesloten in het verre Limburg?
dat is toch niet erg?Pieter schreef: Conclusie: NIETS is gratis!
Je mag natuurlijk ook gewoon EUR 23,20 betalen om van Halle naar Rodange te gaan, als je dat "eerlijker" vindt. Maar ik zie geen reden om meer te betalen voor een reis die korter is.overweg13 schreef:Gegarandeerd zal er een bepaling toegevoegd worden (als die er al niet is) die zegt dat het verboden is af te zien van een gedeelte van je reis, of iets in die zin. Ik vraag me trouwens af waarom iedereen er altijd zo op uit is om alle mogelijke speciale tarieven op oneigenlijke manieren te gebruiken. Je resit al voor een habbekrats, en toch is dat nog niet genoeg.
De SS is volgens mij in 1945 opgeheven...overweg13 schreef:Leer toch eens betalen voor wat je krijgt! Of waart de geest van de SS nog altijd door het land, al heeft die zich opgesloten in het verre Limburg?
voor troisvierges in luxemburg is er ook een speciaal ticketrvdborgt schreef: Ik heb overigens het sterke vermoeden dat er een regeling komt voor Rodange. Voor Maastricht hebben ze namelijk ook iets bedacht (al weet ik nog niet wat)
SS = steve stuntrvdborgt schreef: De SS is volgens mij in 1945 opgeheven...