De 27's zullen waarschijnlijk eerder buiten dienst gesteld worden dan de M6-rijtuigen. Dat wil dus zeggen dat er over 20 jaar nieuwe locomotieven zullen besteld moeten worden voorzien van zo'n automatische koppeling.
Of zullen ze dan de 13's van een automatische koppeling voorzien?
voor zover ik het begrepen heb moet een locomotief die een stam M6en wil trekken niet eens een automatische koppeling hebben de automatische zou alleen nodig zijn bij speciale samenstellingen
Shrek schreef:voor zover ik het begrepen heb moet een locomotief die een stam M6en wil trekken niet eens een automatische koppeling hebben de automatische zou alleen nodig zijn bij speciale samenstellingen
deze treinen gaan gebruikt worden op de verbinding knokke/blankenberge om aldaar een deel MS96 te vervangen, het is om de koppel of ontkoppeltijd zo kort mogelijk te houden, dit kan dus enkel met een automatische koppeling
Steven schreef:deze treinen gaan gebruikt worden op de verbinding knokke/blankenberge om aldaar een deel MS96 te vervangen, het is om de koppel of ontkoppeltijd zo kort mogelijk te houden, dit kan dus enkel met een automatische koppeling
Al nieuws van de testen?
Vrijdag is met de camion een transport van ee M6 stuurstand op de ring van Waregem gesignaleerd. Niet afgedekt.
Helaas geen foto's van mijn kant....
ik hoop dat er deze avond al foto's te zien zullen zijn van de M6 stuurrijtuigen.
Er is 1 TB van FBMZ meegereden met de 2742 voor de testen met de GF-koppeling met zijnen digitalen kodak
SIMPY.be schreef:Al nieuws van de testen?
Vrijdag is met de camion een transport van ee M6 stuurstand op de ring van Waregem gesignaleerd. Niet afgedekt.
Helaas geen foto's van mijn kant....
Ik zie niet in waarom ze dat stuurstand per camion zouden transporteren! Voor zover ik weet worden alle M6-rijtuigen rechtstreeks via het net van Infrabel aan de NMBS geleverd!
Misschien dat het een transport was van stuurposten van de franse AGC's. Die worden per vier getransporteerd om dan te Bombardier geassembleerd te worden!
Geen idee, mijn tipgever zei dat het zeker een belgisch rijtuig was! En twas een stuurstand... Op de ring dan nog in Waregem. Kzal wa meer details vragen morgen.